Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken CF-kort??
Fra : goble

Dato : 07-05-02 22:02

Jeg skal ha' anskaffet et ekstra CF-kort til mit digitale kamera. Jeg har
kigget lidt på de forskellige, og synes der er stor prisforskel på de
forskellige mærker. Kan det ene mærke anbefales frem for et andet??

Sandisk kender man jo - men er det over 125 kr. mere værd end f.eks. Memorex
for 128 MB ??

Goble

Fra : MOA

Dato : 07-05-02 22:12

Ridata laver nogle gode kort, men tjek lige først om de virker i dit kamera,
jeg har haft lidt problemer med et 512mb kort som var for hurtigt! til mit
nikon coolpix 885 kamera...men de burde virke i 128mb versionen, er "kun" 16
speed

MOA