Nu er det snart sommer :-)
Fra : Jonas Holt

Dato : 07-05-02 21:51

Jeg oplevede for første gang idag at jeg var nødt til at lukke visiret pga.
omfanget af insekter i luften, så nu er foråret ved og være ovre og sommeren
er ved at stå for døren

Måler jeg det forkert?
Hvad skal man ellers måle på for at vide, at det snart ikke er forår mere?

Jonas Holt & CBR600F2 - der har oplevet masser af solskin og insekter idag

Fra : John Kramme

Dato : 07-05-02 22:09

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> wrote in message
> Jeg oplevede for første gang idag at jeg var nødt til at lukke visiret
pga.
> omfanget af insekter i luften

Ja er du gal mand, jeg røg ind i en hel stimme insekter lige omkring
Svenstrup her i aften, så mit visir og min nypolerede Priller blev tapeseret
gul og grøn, men der har også været supergodt vejr i dag så de nok vågnet op
de kære kryb, endnu værre var det med den store *bug ( insekt ) der kom
bagfra senere her i aften, der ville det sgu være mig der var blevet til den
gule/ grønne klat, hvis det var gået galt :-/

Læs = * lastbil

V.H John ( der havde et kedeligt motorvejshavari her i aften )
Læs evt, indslaget : motorvejshavari

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-05-02 02:24

> [...]
>
> Måler jeg det forkert?
> Hvad skal man ellers måle på for at vide, at det snart ikke er forår mere?

Jeg plejer at sige at det er sommer fra den dag jeg ser en lækker pige med
bare ben

Med lappen i vejret,

Tony
XJ600S

Fra : Jonas Holt

Dato : 08-05-02 06:27

> Jeg plejer at sige at det er sommer fra den dag jeg ser en lækker pige med
> bare ben

Har du ikke sådan en derhjemme?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-05-02 09:06

> Har du ikke sådan en derhjemme?

Jo men det gælder ikke ... der er jo bare ben hver nat

Med lappen i vejret,

Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-05-02 07:44

Ja, den er go' nok

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-05-02 08:07

> Hvad skal man ellers måle på for at vide, at det snart ikke er forår mere?

Det er blevet varmt nok til at køre uden hjelm på flot pudsede
chromemaskiner med åbne udstødninger ... der umuliggør indendørs samtale
(selv med lukkede vinduer) når de fyres af nede på gaden. Støjniveauet er
endda højere end brandvæsenets udrykningskøretøjer men de kommer sjældent
forbi mere end et par gange på en aften selvom de bor rundt om hjørnet ...

/A