Kawaen var ude og trille ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 07-05-02 21:43

YESSIR... slap af et smil jeg har på...

Jeg fik fikset kawaen færdig idag, og så var det ud og udnytte prøvepladen
)
Der er sq ok riv i sådan en 750ccm ) men øjs hvor er jeg rusten i
teknikken.. og kørsel på MC i det hele taget.. og så på en ukendt MC.. hmm
jeg skal da vist ha en slat øve km her i denne mdr..

Men hold op den trak ujævnt, er du vimmer mand, de kaburatorer skal sq
stilles.. men det må blive efter Fredag, for der skal den til syn )

Den laver satdigt det selvsving noget hvor den får sin egen vilje.. men sjov
nok gør den det kun hvis den er stillet så den kan humpe i tomgang.. tror i
ikke bare at det er de kaburatores skyld, fordi de ikke er indstillet !??
for hvis jeg skruer tomgangen meget ned, så har den ingen problemer i den
retning !!

Nå men fredag er det syn og så til T&S og få betalt afgift )

Gad vide om man kan sove med et kæmpe smil på læben )

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **snart på rigtige plader !!**

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : John Kramme

Dato : 07-05-02 21:55

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Men hold op den trak ujævnt, er du vimmer mand, de kaburatorer skal sq
> stilles.. men det må blive efter Fredag, for der skal den til syn )

Måske en god ide at gøre det inden, så den overholder CO kravene !

> Gad vide om man kan sove med et kæmpe smil på læben )

Prøv at montere et kamera på endegavlen af sengen, så kan du chekke imorgen
....thih

V.H John

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-05-02 22:19

John Kramme wrote:

> Måske en god ide at gøre det inden, så den overholder CO kravene !

Er det egentlig noget de måler på mc'er? Min tidligere babygixxer var til
syn to gange og selv den sidste, hvor den rent ud sagt gik ad h. til målte
de ikke CO. Det er måske kun på nyere mc'er det foregår, eller?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 07-05-02 22:34

Morten Juel <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
!??
> for hvis jeg skruer tomgangen meget ned, så har den ingen problemer i

Tjaeh :-/

Måske et flækket topstykke, slår det mig lige!
Hæld sulfovand ud over topstykket mens motoren kører og med det samme
efter start (eller kan man ikke se en fis p.g.a. damp fra forrørene!)!
Der må ikke blive blæst bobler !!!!!!!!!!!!!

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 08-05-02 15:36

Hehe Armand du er glad for flæggede topstykker, men jeg vil da lige prøve
engang anyway )

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig