Re: Fjernet galdeblære - Hvad så...??
Fra : alvin

Dato : 06-02-01 09:57

Hej Carsten,

Jeg havde et kursus som dette i baghovedet da jeg svarede på din
forspørgsel:
http://home.worldonline.dk/~wedege/kursus1.htm

1) Det er et kursus for ALLE, også for nybegynder, og dem der ikke har nogen
kendskab til faget.
2) Det er et kursus i AKUPUNKTURMASSAGE = akupressur
3) Undervisning foregår om AFTEN og WEEKEND, så man nemt kan tage det i sin
fritid som en lille hobby.
4) Begrænset kursuslængde = nemt at overskue = HURTIG RESULTATER, 10 aftener
svarende til 2.5 måneder med f.eks. 1 ugentlig undervisning.
5) Man lærer at afdække SIMPLE UBALANCER, ifg. kursusmålsætningen. I dit
tilfælde, vil det være lever-ubalance som du kommer til at fokusere på. Men
du kommer til at lære meget mere, f.eks. du vil også kunne give almene gode
råd til andre når du bliver færdige med kurset.
6) Med en dygtig DANSK-akupunktør som underviser, bliver emnet forklaret
langt bedre. Og man kan stille spørgsmål til underviseren undervejs i
kursusforløbet, og der bliver vist hvilke punkter man skal
trykke/presse/massere, og hvordan man skal gøre det for at opnå hvilker
effekter, og meget mere...

Der findes sandsynligvis tilsvarende kurser andre steder, men jeg har
desværre ikke alle de kursusprogrammer liggende. Så du må selv ringe til de
forskellige steder (FOF, AOF ...) for at høre om de har noget tilsvarende
her og nu. Men nu ved du formentlig hvad du skal gå efter.

Held & lykke.

Hilse, alvin