visning af opkaldspris på T65?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 07-05-02 21:21

Hej ng

Jeg har næste lige købt mig en Ericsson T65. Indtil videre er jeg meget til
freds med den. Det alt sammen meget fint, men det en funktion jeg ikke kan
få til at virke.

telefonen skulle kunne regne prisen ud på et opkald. Det kan jeg ikke få til
at virke. Jeg har indtastet valuta og minutpris, men telefonen viser altid
0.00Dkr efter en samtale. Jeg mener ikke at det har noget med Telmore at
gøre, da det virkede på min gamle telefon med samme sim-kort.

den kan godt vise opkalds tiden, så burde den ikke kunne regne samtaleprisen
ud?

Er der andre T65 ejere, hvor det virke eller ikke virker??

Min software er RA4A007 eller noget i den stil.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Martin

Fra : [DK-5000] Tony

Dato : 07-05-02 22:46

> [...]
til
> at virke. Jeg har indtastet valuta og minutpris, men telefonen viser altid

Jeg har ikke kunnet få det til at virke med tre forskellige telefoner.

> [...]
> gøre, da det virkede på min gamle telefon med samme sim-kort.
> den kan godt vise opkalds tiden, så burde den ikke kunne regne

Kunne din gamle telefon godt vise opkaldsomkostninger? Jeg troede det var
fordi TDC (og dermed Telmore) ikke understøttede det.

Tony

Fra : Claus Rolsted

Dato : 09-05-02 15:29

"[DK-5000] Tony" <mynsterman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke kunnet få det til at virke med tre forskellige telefoner.

Jeg har heller aldrig kunnet få det til at virke på mine telefoner.

> Kunne din gamle telefon godt vise opkaldsomkostninger? Jeg troede det var
> fordi TDC (og dermed Telmore) ikke understøttede det.

Der er vist slet ikke nogen danske udbydere, som understøtter det.

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Martin Nielsen

Dato : 10-05-02 19:27

"[DK-5000] Tony" <mynsterman@hotmail.com> wrote in message
> til
>
> Jeg har ikke kunnet få det til at virke med tre forskellige telefoner.

Det har virket på mine 2 tidligere telefoner: Nokia 5110, Siemens C35i.

> samtaleprisen
>
> Kunne din gamle telefon godt vise opkaldsomkostninger? Jeg troede det var
> fordi TDC (og dermed Telmore) ikke understøttede det.

Nej det har ingen af dem kunne. Jeg har jeg nu heller ikke tænk over før.
Jeg
har altid troet at telefonen bare ganger tiden sammen med minutprisen. Jeg
har haft ringet til
ericsson support, de nævte ikke noget med at net udbyderen skulle
understøtte noget. De mente
at det kunne være noget med softwaren at gøre. så jeg tog ud for at få den
opdateret, men det gav ikke andet
resultat. Måske man skal ringe til dem igen.

Hilsen
Martin