Røverrig ved højlys dag .... arrrrrrgggggg~
Fra : molnit

Dato : 07-05-02 17:51

Hej Alle,
Skulle lige ned og bestille 3 flydernåle/ventil hva de nu heder til
GT'en... hun starter med at sige det blir dyyrt, mens jeg tænker, uha, nok
50-60 Kr. stk. i forhold til de 20-30Kr. jeg har hørt fra anden side at
sådan nåle ku koste...

efter lidt bladreden, og slåen op på PC'en.... 400 bobs pr. stk. hva i
H.... er det for en pris, for noget så småt.

Det andet jeg skulle bruge var Oliekabel til den, og eftersom det sider
sammen med Gaskablet = 1 - 4 kabel, regnede jeg med at det nok kostede over
1 kilo... men der skulle hun ha 690Kr for det, men hun var ikke sikker på
det det var det rigtige, samt hun ville ha jeg betalte det inden hun
bestilte... hva i hulen I helvede, jeg er fast kunde, køber for tiden noget
der hver 14 dag, pga. forårs renovering, og nu vil hun ha i forskud, fordi
hun mener jeg er en svindler eller lignede.

Nå, summer sumarum, jeg har reservedelsbogen til den, så jeg kan selv
slå nr, op... så nu bestiller jeg fra GTreinard i Duskland, der for jeg det
hele til noget der svare med 20-25% af prisen... eneste grund til jeg ville
købe herhjemme, er fordi jeg er for doven til den slags, og bare normalt
betaler de få kr. det koster oven i, men når vi snakker om de priser +
behandling... no way.

VH
Lars Molnit
P.S. Leger med Ultralydsbad :) coool hvor det er effectivt :)

Fra : Armand

Dato : 07-05-02 21:35

molnit <news@molnit.com> skrev i en

> Skulle lige ned og bestille 3 flydernåle/ventil hva de nu heder

Svømmernåle!?

> til GT'en... hun starter med at sige det blir dyyrt, mens jeg tænker,
uha,
> nok 50-60 Kr. stk. i forhold til de 20-30Kr. jeg har hørt fra anden
> side at sådan nåle ku koste...

Prisen er for såvidt også rigtig nok - Hvis blot du havde haft en mere
gængs
model: Louis tager 5 "teuro" stykket!

> [...]
forskud,
> fordi hun mener jeg er en svindler eller lignede.

Det er da hende der er svindeleren!
"måske bestiller jeg noget forkert til dig, så du må hellere betale i
forvejen"

> jeg har reservedelsbogen til den, så jeg kan selv slå nr, op... så nu
> bestiller jeg fra GTreinard i Duskland, der for jeg det hele til noget
> der svare med 20-25% af prisen...

Hvad angår svømmernålene, kan du også finde ud af hvilke karburatorer
der er monteret og sidenhen forske i hvilke andre modeller der kører med
sådanne - For slutteligt at se hvad prisen er på svømmernåle dertil,
eller om disse kan skaffes uoriginalt!
Men jeg er nu heller ikke optimistisk dermed, da GT'eren vel kører med
"alm" spjældkarburatorer, og næsten alt siden slutningen af 70'erne (og
dét er i sig selv temmeligt gammelt) har brugt C.V.-karbunader

--
Armand.

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 08-05-02 06:08

SNIP en masse ting om oldgamle dyre stumper....

Armand, kan man tænkes at man med ventil slibe pasta kan renovere
flydernålene??

mvh Tommy Fer