Skriftlig aftale angående ny lejlighed.
Fra : Chr.

Dato : 07-05-02 16:26

Goddag.
Jeg er i den situation, at jeg bor til leje hos en privat udlejer.
Opgangen jeg bor i er under modernisering. Dette betyder at jeg har spurgt
min udlejer om jeg evt. kan leje en ny lejlighed i opgangen - Hvilket jeg
har fået ja til. Nogle dage senere får jeg med posten et brev som
bekræftigere vores aftale skriftligt om at leje en ny lejlighed i den samme
opgang.
Efterfølgende har udlejeren trukket i land mht. at jeg kunne få den anden
lejlighed i opgangen. Og nu er mit spørgsmål til gruppen herinde om han bare
kan det uden at tage hensyn til den allerede skriftlige aftale som jeg har
på papir.
Jeg skal lige nævne at det brev jeg fik er uden stempel fra
udlejningsfirmaet, men med en gyldig underskrift med kuglepen fra
ejendomsinspektøren i udlejningsfirmaet.

Jeg er villig til at skanne brevet ind, og ligge det i en anden gruppe end
denne som vist ikke er til binære filer. Og selvfølgelig sletter jeg
underskrift mv. i det indskannede brev.
Grunden til jeg gerne vil være sikker om den skriftlige binding er til stede
i brevet er at jeg så vil gå til en advokat for at fastholde den nye
lejlighed.
MVH Christian

Fra : Chr.

Dato : 08-05-02 07:27

Er mit spørgsmål stillet i den forkerte gruppe?
Jeg håbede ellers på at kunne få et svar, så jeg kunne få klarhed.
MVH Christian

Fra : Peter G C

Dato : 08-05-02 14:44

Chr. <chr.m@vip.cybercity.dk> skrev:

> Er mit spørgsmål stillet i den forkerte gruppe?

Nej.

> Jeg håbede ellers på at kunne få et svar, så jeg kunne få klarhed.

Når andre ikke vil så må jeg jo hellere:

Det brev du har fået indeholder et løfte som du kan gøre gældende. Du må
hænge udlejer op på løftet.

/Peter

--
http://www.grauslund.com