Forslag til hæk om terrasse
Fra : Anne-Marie

Dato : 07-05-02 15:59

Hej

Min terrasse er pivåben, og vi vil derfor plante en hæk ell. lign.
omkring den som hegn, der kan give både læ og lidt privatliv.

Hækken (eller hvad det nu bliver) skal ende med at blive min. 1-1,2
meter høj (og 4 m lang) og må meget gerne være hurtigtvoksende og tæt.
Og køn. Og billig.

Nogen forslag til egnede planter? - Jeg er bange for, at jeg er
haveplanteanalfabet, så al hjælp er virkelig velkommen

--
Mvh Anne-Marie

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 08-05-02 14:58

pileflet med levende pil, nemt at sætte blive hurtigt tæt, jeg synes den er
pæn....men nok ikke tæt om vinteren

Lasse

Fra : gerda

Dato : 08-05-02 20:07

Hej Anne-Marie

>Hej
>
>Min terrasse er pivåben, og vi vil derfor plante en hæk ell. lign.
>omkring den som hegn, der kan give både læ og lidt privatliv.

Jeg kan også godt lide pileflet som levende hegn...
Prøv at kik på
http://smidie.homepage.dk
levende hegn

Mvh
Gerda

Fra : Anne-Marie

Dato : 11-05-02 08:59

g.nicolaisen@mail.tele.dk (gerda) fortalte:

>Jeg kan også godt lide pileflet som levende hegn...
>Prøv at kik på
>http://smidie.homepage.dk
>levende hegn

Ja, det ser spændende ud. Tak for tippet - til jer begge

--
mvh Anne-Marie