hvor regnbuen ender.....
Fra : jump

Dato : 07-05-02 14:16

......har jeg kaldt et onlinefællesskab for sexuelle minoriteter i Danmark.

Grundet egne bitre erfaringer med manglende kommunikations muligheder med
ligesindede som ung besluttede jeg mig for at oprette et sådant fællesskab
for ligesindede. Det har jeg og andre haft glæde af i over et år nu.

Det har undret mig, at mange andre minoriteter ikke har tilsvarende
mødesteder - eller er det bare mig som ikke kan finde dem ? ......ihvertfald
har jeg besluttet at give plads på min side for de minoriteter der mangler
et sted at mødes. De grupper der er oprettet er bare hvad jeg sådan lige
kunne komme på - nogle har sikkert allerede mødesteder - andre mangler
sikkert på listen. Det må rettes hen ad vejen.

Det ville glæde mig hivs du ville hælpe til med at komplementere listen:

http://www.trampleparty.com/mindretallet

Med Venlig Hilsen
jump