Sod i cylinder
Fra : Thomas K.

Dato : 07-05-02 13:26

Hejsa

Min gamle jogs nye polini sport cylinder volder mig igen problemer-
pludselig mens jeg kører går moteren ud. Stemplet har ikke sat sig men der
er pænt meget sod og snask i cylinderen og på tændrøret. Det har den gjort 1
gang før lige efter installationen, hvorefter jeg rensede den og alt virkede
fint. Men nu sketet det altså igen- hvad kan det være ? Jeg vil jo helst
undgå at skulle rense den hele tiden...

Mvh
Thomas K.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-05-02 15:09

"Thomas K." <sletdetteKizach@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

hej

> [...]
virkede
> fint. Men nu sketet det altså igen- hvad kan det være ? Jeg vil jo helst

Dårlig olie, eller for meget af det. En for fed blanding af luft/benzin kan
også være skyld i det...

Fra : Thomas K.

Dato : 07-05-02 15:48

> Dårlig olie, eller for meget af det. En for fed blanding af luft/benzin
kan
> også være skyld i det...

Hvad er løsningen ?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 07-05-02 16:26

Øhh en anden olie, eller mindre olie

Juster din luft/benzin skue på karburatoren..

Mvh Michael

Fra : LaLLe

Dato : 08-05-02 08:53

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh en anden olie, eller mindre olie
Mindre olie ????? forklar venligst. Jeg ville sige en anden olie med lavere
forbrændings varmegrad. Læs evt www.stalkerzone.dk/?id=olie
> Juster din luft/benzin skue på karburatoren..

Dernæst så skriver man under det man svare på for at gøre det mest
overskueligt for læseren :)

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Michael Thomsen

Dato : 08-05-02 09:03

Det gør jeg også normalt, men jeg gider ikke at gøre det når jeg svare på
ca. 100 indlæg på en dag. Gør det kun ved store indlæg, da dette indlæg er
MEGET overskuligt!