Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF hyler i stanby-mode
Fra : Lars Bo Bjørnlund

Dato : 07-05-02 13:09

Tjaa, er der nogle der kender til overstående problem, eller skal jeg have
en ny skærm?

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 07-05-02 13:58

"Lars Bo Bjørnlund" <lbb@ostenfeld.dk> wrote in message
> Tjaa, er der nogle der kender til overstående problem, eller skal jeg have
> en ny skærm?

Ny skærm - min siger ikke en lyd.

M.v.h.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 07-05-02 16:03

"Lars Bo Bjørnlund" <lbb@ostenfeld.dk> skrev
> Tjaa, er der nogle der kender til overstående problem, eller skal jeg have
> en ny skærm?

Et endog meget kendt problem med denne skærm. Se at få den byttet.

mvh
Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-05-02 12:14

Hvor henne?

De har noget onsite halløj, ikke?

Minn hyler nemlig osse som en stukken gris, .

- Martin

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 09-05-02 14:42

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev

> Hvor henne?

Hvis du quotede rigtigt, ville det være nemmere at regne ud, hvad du spørger
om... - men hvis du mener, hvor du kan få den byttet så....

> De har noget onsite halløj, ikke?

Jo - tre år. Garantireparation håndteres af ANovo Danmark A/S, kontakt ANovo
Danmark A/S på tlf. 70 10 71 01

Husk, at du får skærmen byttet med en tilfældig repareret model, og du kan
desværre risikere billedkvaliteten ikke er den samme, som den skærm du
indleverer. Jeg har prøvet det to gange med en Sony. (De var dog til sidst så
flinke at sende mig en helt ny skærm, en nyere model endda)

> Minn hyler nemlig osse som en stukken gris, .

Surt...

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 09-05-02 15:07

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev

> Husk, at du får skærmen byttet med en tilfældig repareret model, og du kan
> desværre risikere billedkvaliteten ikke er den samme,

.... æhh... måske skulle jeg lige præcisere, at det selvfølgelig ikke er en
eller anden tilfældig monitor-model du får i bytte for din 959NF, men du får
en tilfældig af de 959NF'ere som er på lager hos Anovo. Så skulle den ged
vist være parkeret.

mvh
Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-05-02 22:08

> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev

> Hvis du quotede rigtigt, ville det være nemmere at regne ud, hvad du
spørger
> om... - men hvis du mener, hvor du kan få den byttet så....

Sorry ... Skal ikke ske igen. Men tak for svaret, det var det jeg ledte
efter.

- Martin

Fra : J.F.K

Dato : 09-05-02 06:12

Jeg fik for en måned siden en 959NF, den hyler ikke og den står knivskarp.
Den bedste skærm jeg til dato har haft!!!

mvh. John

Fra : Sam

Dato : 25-05-02 00:01

Jeg kan kun sige det samme.