Skærme
Fijala 3554
Sma skarm til bil navigation.
Fra : Tom Frank

Dato : 07-05-02 12:06

Hej,

Nu er det nok lidt atypisk at stille et sporgsmal om sma skarme nar de
fleste sporger efter store skarme i denne gruppe.

Jeg har set pa en GPS modtagere til PC/Barbare incl. Danmarks kort. Nu er
det sadan at en barebar til en bil med den storrelse skarme de har ikke idag
fylder meget op nar man ogsa skal have direkte udsyn til skarmen.

Kan man skaffe sig en mindre skarm pa storrelse med de
bilnavigationssystemer man kan fa idag og plug det pa den barebar. Eller vil
det koste det samme som de navigationssystemer man kan fa idag. Det bedste
vil vare hvis den kunne fa strom fra den barebare gennem USB'en.

GPS + kort koster ca. 1500. Bilnavigationsystemer koster mindst 4-5000 og sa
kan de jo ikke flyttes. Min ide med den barebare er ogsa at finde ud af om
man kan koble et sokort til GPS modtageren. Sa det bliver mere fleksibelt.

/Tom Frank

Fra : -=Madsen=-

Dato : 07-05-02 18:34

Tror godt det kan lade sig gøre...