Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 15GLi , hvordan skiller~
Fra : J. Jensen

Dato : 07-05-02 11:57

Hej

Jeg har en gammel SyncMaster 15GLi hvor der er løs forbindelse i 15 pin
stikket. Tror den har stået presset for langt op af en væg.....

Hvis jeg presser rigtig godt ned i det tilsluttede monitorkabel er farverne
ok....ellers er de blålige, eller der er er slet intet billede.

Har naturligvis prøvet andre kabler+grafikkort uden held. Der sidder heller
ingen brækkede ben i stikket.

I bunden af afskærmningskassen sidder der 2 skruer som jeg har pillet ud
(bagfra). Nu kan man så trække kassen halvt af....
Desværre sidder den djævlens godt fast i toppen, og her er ingen skruer (som
jeg kan se der er på min nyere 900sl+) :/
Har hevet og trukket og brækket i det hele, men af vil kassen ikke.

Nogen forslag ?

Mvh
Jesper Jensen