Se film på internettet????
Fra : Mathias Staugaard

Dato : 06-02-01 01:49

Kender nogen steder på Internettet hvor man kan downloade film i hele deres
længde, og så se dem på computeren?

Fra : Lars Josephsen

Dato : 06-02-01 19:50

"Mathias Staugaard" <staugaard@mail1.stofanet.dk> writes:

> Kender nogen steder på Internettet hvor man kan downloade film i hele deres
> længde, og så se dem på computeren?

Spørg evt. Rigspolitiets IT-støtteenhed:

http://www.anmeldelse.politi.dk/

E-mail: it-kriminalitet@politi.dk

De efterforsker bl.a. piratkopiering, så de må være eksperter i at
finde film på nettet.

Skal jeg sende dit spørgsmål videre til dem?

Hvis der er folk fra IT-støtteenheden, der læser denne gruppe, kan I
så ikke svare ham direkte?

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : wojci

Dato : 07-02-01 02:35

Hej

Tag og slap af. Der finedes faktisk film som er freeware og som kan ses
vha. realplayer :) Måske mente han dem.

Tag f.eks. : http://www.ifilm.com/ifilm/skeletons/film_detail/0,1263,115368,00.html

"Computer Boy is a high-octane spoof of The Matrix filmed at actual
locations used in the movie."

--

/wojci

wojci at wojci dot dk

Fra : Lars Josephsen

Dato : 07-02-01 20:14

"wojci" <wojci@wojci.dk> writes:

> Tag og slap af. Der finedes faktisk film som er freeware og som kan ses

Jeg syntes bare at der havde været for mange af den slags folk, her i
gruppen i den senere tid.

> vha. realplayer :) Måske mente han dem.

Jeg kender godt ifilm, men jeg tvivler på at det var det han mente.

M.v.h.

Lars

Fra : Tobbi

Dato : 07-02-01 23:45

nogen gange er folk bare så frelste, især i nyhedsgrupper hvor rigtig mange
har travlt med om det nogen skriver er rigtigt, 'lovligt'... osv ... få et
liv istedet...

Fra : Tobbi

Dato : 07-02-01 23:47

forresten har jeg hørt at easynews.com er et udmærket sted at hente film...

Fra : Anders Helmer

Dato : 15-02-01 13:19

Slap af din og pus din glorie din drengerøv eller du får et par på tuden

Lars Josephsen skriver:

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-02-01 14:01

On 15 feb 2001 Anders Helmer uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <3A8BC940.C8DD55D5@uvm.dk>:

>Slap af din og pus din glorie din drengerøv eller du får et par på tuden

Er du i grunden gammel nok til at skrive på usenet, eller er det bare den
gængse omgangstone i Undervisningsministeriet

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Keld Petersen

Dato : 15-02-01 14:16

ORv... sikke I ka'!

Fra : CybaMerc

Dato : 15-02-01 23:08

A long time ago in a galaxy far, far away....
Anders Helmer wrote:

>Slap af din og pus din glorie din drengerøv eller du får et par på tuden

Novra! Du er nok en hård fyr.

Fra : Mathias Staugaard

Dato : 08-02-01 17:25

Tak for pis, din nar!
Da du tydeligvis ikke ved et klap om jura, skal jeg da gerne fortælle dig,
at det altså ikke er ulovligt at spørge som jeg gjorde.
Det er først hvis man downloader en film man bryder dansk lov om
ophavsrettigheder....
Men tak for dit svinske svar, IDIOT!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-02-01 17:52

"Mathias Staugaard"
> [...]
> at det altså ikke er ulovligt at spørge som jeg gjorde.
> Det er først hvis man downloader en film man bryder dansk lov om

Sommetider får jeg på fornemmelsen, at usenet for nogle fungerer som en
slags afreageringsforum. Seksuelle frustrationer? For lang tid foran computeren?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : nikolaj borg

Dato : 08-02-01 18:00

"Mathias Staugaard" <staugaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at det altså ikke er ulovligt at spørge som jeg gjorde.
> Det er først hvis man downloader en film man bryder dansk lov om

Uha, der er nok en, der er i godt humør idag, hvad?

Selvom jeg ikke er helt enig med Lars i hans svar til dig på din
forespørgsel er jeg enig med ham i, at ng'en ikke er til for denne slags
spørgsmål. Prøv at se fundatsen (snippet fra www.usenet.dk/grupper)

3. Fundats:
Diskussion om biograf- og TV-aktuelle film, TV-serier
samt udstyr til hjemmebiografen, herunder surround
sound og laserdisc.

hvis du er interesseret i at få at vide, hvor du kan finde ulovlige film
(hvilket ovenstående svar tyder på), foreslår jeg, at du henvender dig i en
warez-ng, hvor de også må formodes at have mere kendskab til denne slags
spørgsmål.

Der er sikkert også nogen i denne gruppe, som kan besvare spørgsmålet, men
personligt mener jeg ikke, de hører til her. Hvis ikke vi siger stop, vil
ng'en i stadigt større omfang blive proppet med denne slags spørgsmål, og
det er ikke en udvikling, jeg er begejstret for.

Hvis du ønsker at fortsætte debatten foreslår jeg iøvrigt, at du hopper ind
www.usenet.dk/netikette og genopfrisker din netikette.

/Nikolaj

Fra : Laa

Dato : 08-02-01 18:28

"nikolaj borg" <nikolSPAM@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er ikke en udvikling, jeg er begejstret for.
>
> Hvis du ønsker at fortsætte debatten foreslår jeg iøvrigt, at du hopper

Se det kalder jeg et ordentligt, "sagligt" svar! Tak for at hæve niveauet
herinde Nikolaj

Fra : Anders Helmer

Dato : 15-02-01 13:22

Du er kraftstejle mig lige så hjernedød, få et liv, en kæreste, så du slipper
for at lege Dirty Harry herinde.

nikolaj borg skriver:

Fra : Anders Helmer

Dato : 15-02-01 13:20

Hej Mathias

Lad os rydde overmunden på ham, den drengerøv

Mathias Staugaard skriver:

Fra : John Hinge

Dato : 16-02-01 09:55

Anders Helmer wrote:

> Hej Mathias
>
> Lad os rydde overmunden på ham, den drengerøv

Anders, jeg synes dine udsagn er en anelse uheldige, for ikke at
sige gående imod at være ganske grove og imod god netikette.
Det er så endnu mere uheldigt at du gøre det fra hvad der ser
ud til at være en email adresse i undervisningsministeriet.

Hvis din adfærd skal tages for at være repræsentativ for uvm, så
står det da sløjt til.

Bare en venlig opfordring :
Træk vejret, tæl til ti, læs noget andet, og *så* kan du besvare
indlæg. Så farer du ikke så nemt i flint.

Der er sat followup til dk.admin.netikette dvs. at svar på dette
indlæg vil blive bragt i netikette gruppen, da en diskusison om
dette ikke er synderligt relevant i dj.kultur.film

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Cry Havoc" And let loose the dogs of war

Fra : Niels Nørskov

Dato : 17-02-01 04:27

Lars, hvor meget fedt kræver din glorie? Manden stiller et simpelt
spørgsmål, uden måske at vide ret meget om selve mediet og lovgivningen
omkring det. Alligevel pudser du næsten strømerne på ham. Det var ikke
meningen at du skulle tage "1984" bogstaveligt.

Fra : Niels Nørskov

Dato : 17-02-01 04:39

> [...]

> --
> Do not reply to this address!
> To find my real address try a search for my name on Google.

10-4 Lars, hvis det giver dig en fornemmelse af vigtighed. LOL!