Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital fremkaldelse
Fra : Morgan Jones

Dato : 07-05-02 09:42

Hejsa!

Så købte jeg et kamera!! Det endte med et Sony P5. Men er der nogen her der
kan anbefale online fremkaldelses bikse der giver et ordentligt resultat ?

/morgan

Fra : John

Dato : 07-05-02 15:07

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> kan anbefale online fremkaldelses bikse der giver et ordentligt resultat ?

Prøv Merlin...

--
MVH
John K Hansen

Fra : Futte

Dato : 07-05-02 16:55

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> wrote in message
> [...]
der
> kan anbefale online fremkaldelses bikse der giver et ordentligt resultat ?

Jeg har prøvet både
http://www.merlin.dk/fotoservice.asp?page_id=48
og
http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index
Begge er ok, både med kvalitet og pris, men med et lille + i kvalitet til
Bilka.

Hilsen
Jørgen
Nikon Coolpix 880

---

Fra : Henrik

Dato : 07-05-02 21:44

www.digitalfotoservice.dk

Mvh.
Henrik

Fra : itgrafen

Dato : 09-05-02 23:03

"Morgan Jones" skrev d. 07-05-02 09:42 dette indlæg :
> [...]
her der
> kan anbefale online fremkaldelses bikse der giver et ordentligt

Hej Morgan

ja, jeg vil helt klart anbefale digital fremkaldelse hos Struer foto, de
kører med det stort og kanongodt Fuji lab.
det overgåes ikke endnu af andre labs, og det er dygtige håndværkere der
står og fremkalder.
Struer Foto, Kirkegade 1, Struer.

venlig hilsen
Dorthe