Ringer ID.
Fra : Klitgaard

Dato : 07-05-02 08:58

Har lige oprettet Sonofonabb. men kan ikke se hvem der ringer selvom
vedkommende står i min "telefonbog". Er det npget man skal abonnere på?

--
....Klitgaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-05-02 14:47

Klitgaard skrev:

>Har lige oprettet Sonofonabb. men kan ikke se hvem der ringer selvom
>vedkommende står i min "telefonbog". Er det npget man skal abonnere på?

Så vidt jeg husker (fra min tid hos Sonofon - mit første
mobilabonnement), så går der et par dage før ekstra-services (også dem
der er gratis) virker...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : HT

Dato : 09-05-02 15:59

> Så vidt jeg husker (fra min tid hos Sonofon - mit første
> mobilabonnement), så går der et par dage før ekstra-services (også dem
> der er gratis) virker...

Korrekt. Jeg har min kæreste også lige oplevet. Der gik fra lørdag til
tirsdag, før det virkede.

HT