Kort om Spider-man.
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 07-05-02 00:27

Hej.

Jeg var i biffen og se Spider-man i eftermiddag her i varme, solrige
Houston, Texas.

Jeg vil ikke fortælle meget - spoilere er jo ikke til at holde ud, er
vi vist generelt enige om.

Den var såmænd helt okay. Måske ikke en films, der holder mig vågen om
natten af nogen årsager, men ganske fin at gnaske popcorn til.

Skuespillet vinder ingen oscars, men er generelt okay.
Hvad-han-end-hedder spiller glimrende som Peter Parker/Spider-Man, og
Willem Dafoe er også lige så god som han plejer.

Effeker er der naturligvis tonsvis af - ikke alle er lige heldige,
forstået på den måde at man tydeligt kan se hvad der er ægte og hvad
der er computeranimation. Men det betyder i mine øjne intet - det er
jo en tegneseriefilmatisering!

Mere tror jeg ikke jeg vil fortælle her og nu. jeg vil give den et
pænt 7 ud af 10 points.

Keld Landin-Petersen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-05-02 17:33

On 6 May 2002 16:26:32 -0700, landin-petersen@msn.com (Keld
Landin-Petersen) wrote:

>Hej.
>
>Jeg var i biffen og se Spider-man i eftermiddag her i varme, solrige
>Houston, Texas.

<snip>

Jeg tror, at jeg venter til næste uge med at se den, så har det meste
af hysteriet sikkert lagt sig

Tobey Maguire var et interessant valg som Spiderman, han virker slet
ikke som en action helt, men måske gør det hans rolle mere troværdig?
Han var iøvrigt gæst hos Jay Leno i går aftes, han kan ikke rigtigt
fatte alt det hysteri, der er omkring filmen.

Lars
San Francisco (solrigt, men knapt så lummert

Fra : Peter G.

Dato : 07-05-02 19:51

In article <160gduorl7dgqlnu7hhdj1j1dr7vcjg2v4@4ax.com>, Lars Ehlers
<NOSPAMehlers@hotmail.com> wrote...

> Tobey Maguire var et interessant valg som Spiderman, han virker slet
> ikke som en action helt,

Det er fordi Peter Parker/Edderkoppen heller ikke er en "typisk"
actionhelt, men mere en "typisk" nørd, der bliver til en kostumeret nørd
med superkræfter og ansvar.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.