Scandinaviaopen Anderstorp....godt kørt la~
Fra : Sn00py

Dato : 06-05-02 23:05

Tilykke til Lars Rulffs blev nr 1 og kim ræs nr2 og greven (S) nr3 fed
fight...

kim førte i ca 4 omgange så kom lars forbi på pit langsiden men så tog kim
ham på langsiden kim kører på GSX1000R men kim lavede en kører fejl og lars
kom forbi ham igen og vandt på en superbike godt gået rulffus...men det var
et pisse vejr hele weekenden men da løbet skulle køres var banen tør så der
skulle slicks på også kørte de stærkt ca 10sec hurtigere. lars kørte 1.37.99
og kim 1.38.01

men under tidstagningen regnede det afhelvede til og lars var utilfreds med
tiderne og kom ind og kikkede på tv-et med tiderne da have kim sat bedste
tid så han ville ikke slide mere på dækkene der skulle bruges til ræset hvis
det regnede...lars have 5bedste tid men var utilfreds så kim gik over til
ham og sagde han skulle bare lige hakke 2sec af så var han i toppen....det
gjorde han så ,det var sku forvildt også i regnvejr og på 1omgang fik en han
en kanon tid der var mange der blev imponeret af ham..osse fordi der var
7min tilbage af tidstræningen..

vi havde osse problemmer med at få en ordentlig tid i første tidstagning
pga. af forkert dæk valg så da vi fik et regnvejrsdæk ultra soft med
modificeringer vil sige at vi brugte en dæk skærer og lavede vores eget
design... men om ikke andet så hjalp det.. han kunne nu få bid og få
bedste tid..

Hilsen Carsten Petersen (#7 kim ræs team)
som osse var rulffus hjælper da hans mekaniker var til træf..

Fra : Poul Mariegaard Kris~

Dato : 08-05-02 20:49

Vi var osse nogle stykker deroppe i regn og blæst, hvem var den uheldige,
som måtte starte fra sidelinien pga problemer med visiret???
poul
som selv afprøvede evnerne dagen efter på mestersvinger i Knutstorp

Fra : Brian/Hekto

Dato : 08-05-02 20:54

Hej Poul!

Yes!
Var selv på mestersvinger med 'Elsie'!
En gammel RD350'er kan da godt følge med et stykke af vejen, selv om det
kneb med power nok til at trække ud af svingene, efterhånden som dagen, og
evnerne, skred frem.

Det var en herlig dag!

/Brian

"Poul Mariegaard Kristensen" <p.mariegaard@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3cd97dd8$1$97308$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Claus

Dato : 08-05-02 22:04

"Brian/Hekto" <bs@hekto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kneb med power nok til at trække ud af svingene, efterhånden som dagen, og

Og en fornøjelse at køre bag og lugte til 2 takts røg.

Claus

Fra : Brian Sørensen

Dato : 09-05-02 08:40

Hej Claus!

Jaaaah! ... det er jo ved at være en sjælden fornøjelse!!!*GGG*

/Brian

Fra : Claus

Dato : 09-05-02 09:13

"Brian Sørensen" <brian@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Claus!
>
> Jaaaah! ... det er jo ved at være en sjælden fornøjelse!!!*GGG*

Jeg synes ikke at du kørte til sidst , blev du træt..eller hva'??

Claus

Fra : Poul Mariegaard Kris~

Dato : 09-05-02 14:18

Ja, det kan man roligt sige! Jeg følte mig rimeligt smadret, især dagen
efter!

Efter middag, da tempoet blev skruet op, kneb det gevaldigt med power nok
til at komme ud af svingene, uden at forsinke de andre. Jeg sakkede bagud
efter svingene, skulle så indhente de andre inden næste sving, og så forfra.
Jeg skiftede så ned til et langsommere hold, på de to sidste pas; men det
var liiige langsomt nok.
Vi var 5 der fulgtes, og vi scorede meget pænt på 'væltestatistikken'! 2
mand = 3 styrt! Hvorfor bruge crash test dummies, når man kan gøre det
live!?
Så vi 'haltede' tilbage til Sjælland, og nu venter regningen!

Fra : Sn00py

Dato : 09-05-02 11:26

Hej poul det var rené prang...det var surt for ham
"

Poul Mariegaard Kristensen" > Vi var osse nogle stykker deroppe i regn og