Fotografering i morgen
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 22:41

Hey,

Jeg vil lige høre om der er nogle (i henhold til tidligere indlæg), der
ville dukke op ude på parkeringspladsen ved Bellevue Strand i morgen kl.
19.00, så vi kan få foreviget cyklerne og deres respektive ejermænd? Alle er
velkomne til at komme forbi for at få taget et godt billede af dem selv og
deres kæreste eje

Så tager jeg digitalkameraet med ...

Hilsner,

Tony
XJ600S

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-05-02 15:53

> Jeg vil lige høre om der er nogle (i henhold til tidligere indlæg), der
> ville dukke op ude på parkeringspladsen ved Bellevue Strand i morgen kl.
> 19.00,
> Tony

Skide godt initativ men "hoben" kan nok ikke nå at få poleret chromen ...

--
Anders Majland
Aprilia Leonardo 0,15 98' <- Der trænger meget til vask og ikke er særligt

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-05-02 15:49

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> [...]
er
> velkomne til at komme forbi for at få taget et godt billede af dem selv og

Nå men der er ikke nogen, der har meldt tilbage så jeg tror jeg lader være
med at dukke op

Hilsner,
Tony

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 07-05-02 16:58

Øv jeg var for langsom. Jeg er ellers frisk, så jeg tager nok turen
alligevel...

Jens
RD-350