Priser på Brigdestone BT 20
Fra : Gundersen

Dato : 06-05-02 21:47

Hejsa

Jeg var lige nede ved en forhander i går og høre hvad et dæk kostede til
Banditen.....

150/70 - ZR 17 1500,- incl moms, montering og afbalancering....

Så kan det hvist ik svare sig at købe i tyskland....

Mvh Emil
Der nok tager der ned i morgen med baghjulet.....
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-05-02 22:03

Gundersen wrote:

> [...]
>
> 150/70 - ZR 17 1500,- incl moms, montering og afbalancering....
>
> Så kan det hvist ik svare sig at købe i tyskland....

Tjaeh et _sæt_ Pilot Sport koster små 1800,- ved reifenversand, men så skal
man jo også selv finde noge der vil sætte dem på
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-05-02 10:03

Det kommer jo an på hvor langt du har til Tyskland. Prisen dernede er:
150/70 ZR 17 TL BT020R (69W) BS 763 16 - 132,65 ?
Eller ca. 1000,- og dertil skal du ligge ca. 80-100,- for mont.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail
"

Fra : Gundersen

Dato : 07-05-02 22:30

Hejsa

> Det kommer jo an på hvor langt du har til Tyskland. Prisen dernede er:
> 150/70 ZR 17 TL BT020R (69W) BS 763 16 - 132,65 ?
> Eller ca. 1000,- og dertil skal du ligge ca. 80-100,- for mont.

Tja.. Jeg har ihvertfald mere end 400,- benzin, for at komme der ned og hjem igen.

Det er jo også en hel dags rejse, for det.... Det andet bliver klaret på
20 minutter! =)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Morten Dahl -

Dato : 08-05-02 07:34

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Tja.. Jeg har ihvertfald mere end 400,- benzin, for at komme der ned og
hjem igen.

Du burde som minimum kunne køre 15km/l på den mini-bandit der. så en
hurtigregning siger.. 8,15/15 = 54øre/km. = 740Km... dvs. du har mere end
370km til flensburg.. det tror jeg ikke engang Mads Lund har, og han
residerer ellers oppe ved frederikshavn.

> Det er jo også en hel dags rejse, for det.... Det andet bliver klaret på
> 20 minutter! =)

Øhh ja. det jo det der er det fede pis. ud og køre en hel dag (og endda med
en undskyldning herfor) hjem på terassen og finde grillen/bøfferne og
bajerne frem. og vupti er ikke kun 1, men 2dage pist væk for solen..

Sidstnævnte er nok fedest hvis man har nogen at køre/grille med

Fatter simpelthen ikke folk der siger "jamen det jo xx kilometer" har vi for
helvede da ikke købt cyklerne for at få trillet nogle kilometer af? jeg
personligt udnytter enhver chance muligt for at få asfalt under profilerne
og få kørt nogle kilometer.

-
Morten Dahl
mc kørsel kan aldrig blive "bare transport"

Fra : Kenneth T

Dato : 09-05-02 12:15

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> "Fatter simpelthen ikke folk der siger "jamen det jo xx kilometer" har vi
> for helvede da ikke købt cyklerne for at få trillet nogle kilometer af"
>
> Enig enig

Også her.
...eller man kunne vælge den nemme løsning og få dækket sendt med posten, jeg
har lige fået et fra reifensand, det kostede under 60kr i forsendelse, havde
jeg købt 2stk havde det været gratis :)

--
Venligst
Kenneth T