/ Forside / Interesser / Hus og have / Hus og have / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hus og have
#NavnPoint
Nordsted1 30351
3773 24011
pbp_et 20871
dova 19847
ans 15297
stig54 12614
vagnr 12599
transor 11828
katekismus 10999
10  trimare46 9702
Briggs&Stratton brænder olie... :-(
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 06-05-02 21:50

Min Stiga Multiclip 46 brænder olie af...

Den kører (naturligvis) på blyfri benzin, som ikke er olieblandet.
Jeg har prøvet at skifte tændrøret, og rensen luftfiltret, men det
hjælper ikke

Kører jeg blot 30 sekunder med den, er tændrøret sodet fuldstændigt
til...!

Kan der på en eller anden vis være sket noget så der kommer motorolie
ind i maskinen ?!?

Anyway.... mon ikke jeg kunne smide den afsted til en
"plæneklipper-service"...
Er der nogen der har en ide om hvad sådan en "start på sæsonen
serviceeftersyn" kan koste ??

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


 
 
Preben Riis Sørensen (06-05-2002)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 06-05-02 22:18


Søren C. Fischer <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en
news:ab71aq.260.1@fischer-streton.dk...
> Min Stiga Multiclip 46 brænder olie af...
>
> Den kører (naturligvis) på blyfri benzin, som ikke er olieblandet.
> Jeg har prøvet at skifte tændrøret, og rensen luftfiltret, men det
> hjælper ikke
>
> Kører jeg blot 30 sekunder med den, er tændrøret sodet fuldstændigt
> til...!
>
> Kan der på en eller anden vis være sket noget så der kommer motorolie
> ind i maskinen ?!?
>
> Anyway.... mon ikke jeg kunne smide den afsted til en
> "plæneklipper-service"...
> Er der nogen der har en ide om hvad sådan en "start på sæsonen
> serviceeftersyn" kan koste ??
>
> --
> Mvh. Søren C. Fischer

Prøv lige at køre uden filtermateriale i indsugningen. Og sikr dig at
chokeren slår rigtigt fra. Hvis det er olie der soder, sender den også en
masse røg ud og man kan lugte olien. Hvis den ikke kommer over problemet ved
det, tror jeg godt jeg ved hvor jeg ville smide den afsted hen.... Det kan
ganske enkelt ikke gå at reparere på skidtet, med mindre du selv kan og kan
få fat i en 'reservedelsmodel' mage til.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk



Søren C. Fischer (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 07-05-02 07:40

Preben Riis Sørensen wrote:

> Prøv lige at køre uden filtermateriale i indsugningen. Og sikr dig at
> chokeren slår rigtigt fra. Hvis det er olie der soder, sender den
> også en masse røg ud og man kan lugte olien. Hvis den ikke kommer
> over problemet ved det, tror jeg godt jeg ved hvor jeg ville smide
> den afsted hen.... Det kan ganske enkelt ikke gå at reparere på
> skidtet, med mindre du selv kan og kan få fat i en 'reservedelsmodel'
> mage til.

Jeg har prøvet at køre helt uden luftfilter - samme dårlige motorgang.
Og ja, den spyder olietåger ud af udstødningen.

Den er kun 2 år gammel.... Hvad tror du problemet kan være, for smide
den ud: no way

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


.... (07-05-2002)
Kommentar
Fra : ....


Dato : 07-05-02 08:38


Søren C. Fischer <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ab83st.1m0.1@fischer-streton.dk...
> Preben Riis Sørensen wrote:
>
> > Prøv lige at køre uden filtermateriale i indsugningen. Og sikr dig at
> > chokeren slår rigtigt fra. Hvis det er olie der soder, sender den
> > også en masse røg ud og man kan lugte olien. Hvis den ikke kommer
> > over problemet ved det, tror jeg godt jeg ved hvor jeg ville smide
> > den afsted hen.... Det kan ganske enkelt ikke gå at reparere på
> > skidtet, med mindre du selv kan og kan få fat i en 'reservedelsmodel'
> > mage til.
>
> Jeg har prøvet at køre helt uden luftfilter - samme dårlige motorgang.
> Og ja, den spyder olietåger ud af udstødningen.
>
> Den er kun 2 år gammel.... Hvad tror du problemet kan være, for smide
> den ud: no way

Olien kan komme ind ved ventilstammen, men så skulle det hjælpe en del når
du tager luftfilteret af.
Ellers er det kun langs stemplet, og det tyder på at den har knækket en
ventil- /skrabering.
Hvis maskinen har været "kørt varm" og evt. siddet fast, så skal du regne
med at festen er forbi.

Er du sikker på at der er et egentligt forbrug af olien i motoren ? Jeg ved
godt at det er en "flovberg", men har selv gjort det flere gange, og er
kommet til at hælde olieblandet benzin på. ( Har også set en fyr, fejlagtigt
fylde diesel på hans BMW )

Det er det mest nærliggende at det er forkert brændstof, hvis ikke, så må
jeg nok også anbefale at du smider maskinen ud, for i betragtning af
nyprisen på en plæneklipper, er det ikke meget man kan reparerer på sådan
en.


Mvh
Thomas



Thomas Nørgaard (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Nørgaard


Dato : 07-05-02 10:35

<snip>
> Det er det mest nærliggende at det er forkert brændstof, hvis ikke, så må
> jeg nok også anbefale at du smider maskinen ud, for i betragtning af
> nyprisen på en plæneklipper, er det ikke meget man kan reparerer på sådan
> en.
<snip>
Jeg har selv lige skiftet plejlstang i min gamle Briggs & Stratton motor
(havefræser) Det tager lidt tid, men det kostede kun 300,- og maskinen kører
fremragende. Faktisk kører den bedre end før den gik i stykker. Stumperne
kan man købe hos de fleste forhandlere/værksteder (det er ikke alle der vil
sælge løsdele) hvor man som regel også kan få gode råd til hvordan man skal
gribe sagen an. Ellers kan man købe vedligeholdelses manualer online hos
briggs & stratton (www.briggsandstratton.com)
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg fik en god hjælp fra JK Sliberi i
Sterkende på sjælland.
Dit problem vil jeg mene ligger i et utæthed omkring stemplet, så det er nok
bare at skifte en skrabering, og de kan ikke være ret dyre (jeg giver 15,-
pr stk for dem til min Nimbus) så hvis du har mod på det vil jeg sige "Go
for it!"

Thomas
_________________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002



H. P. Holm (07-05-2002)
Kommentar
Fra : H. P. Holm


Dato : 07-05-02 12:13

Søren C. Fischer skrev:

> Jeg har prøvet at køre helt uden luftfilter - samme dårlige motorgang.
> Og ja, den spyder olietåger ud af udstødningen.

Og det er olietåger i modsætning til benzintåger? Hvis du er sikker
på at det er olie, er oliemængden på motoren så som den skal være?
Man skal huske at toppe olien op på en B&S motor hver gang den får
benzin på, men den skal ikke overfyldes.

Jeg ville starte med at kontrollere oliestanden og derefter gå i gang
med karburatoren og chokeren. En B&S motor vil normalt trampe videre
selv om den brænder store mængder olie, så udskiftning af stempelringe
kan vente til næste vinter.

--
Hans

Søren C. Fischer (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 07-05-02 13:08

H. P. Holm wrote:
> Søren C. Fischer skrev:
>
>> Jeg har prøvet at køre helt uden luftfilter - samme dårlige
>> motorgang. Og ja, den spyder olietåger ud af udstødningen.
>
> Og det er olietåger i modsætning til benzintåger? Hvis du er sikker
> på at det er olie, er oliemængden på motoren så som den skal være?
> Man skal huske at toppe olien op på en B&S motor hver gang den får
> benzin på, men den skal ikke overfyldes.

Der er olie på.
Om det er olie, eller benzintåger er jeg så lidt usikker på, men
udstødningen ligner umiskendeligt olietåget. Og gitteret foran
udstødningen er også sodet ligesom på en gammel Puch Maxi...

> Jeg ville starte med at kontrollere oliestanden og derefter gå i gang
> med karburatoren og chokeren. En B&S motor vil normalt trampe videre
> selv om den brænder store mængder olie, så udskiftning af stempelringe
> kan vente til næste vinter.

Jowjow, den snunner da såmænd også rundt. Men den kører vildt ujævnt, og
går i stå hvis der er mere end allerede slået græs´.

Mht. choker og karburator: det er en Stiga MultiClip 46 som ikke har
justérbar karburator, og der er såvidt jeg kan se ingen choker...
(Manualen nævner ikke noget med choker, og skriver at karburatoren er en
bestemt type som ikke kan justeres)

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Lasse Lundberg (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 07-05-02 14:49

du kan til at starte på bare rense kaburatoren....da jeg fiksede min fars
plæneklipper som også gik ujævnt, var det fordi der sad en "½halmballe" i
kaburatoren....en grundig rens og vupti den spinder som en missekat

men den kan også have sat en stempelring...og så er der bare om at så
hurtigt som muligt at få dem skiftet inden den begynder at slide på
cylinderen.....det er nemt at skifte...bare husk på hvor skruerne hører
hjemme og alier dig evt med et digi kamera til at dokumentere
adskildelsen.....så kører du bare sildeshowet bagvendt


Håber det hjælper
Lasse




Henning Lund (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 07-05-02 15:11

Søren C. Fischer wrote:

> Jowjow, den snunner da såmænd også rundt. Men den kører vildt ujævnt,
> og går i stå hvis der er mere end allerede slået græs

er der en primerbold i stedet for en gl.dags choker på klipperen?

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Søren C. Fischer (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 07-05-02 17:42

Henning Lund wrote:
> Søren C. Fischer wrote:
>
>> Jowjow, den snunner da såmænd også rundt. Men den kører vildt ujævnt,
>> og går i stå hvis der er mere end allerede slået græs
>
> er der en primerbold i stedet for en gl.dags choker på klipperen?

"primerbold".... ja, hvis du mener den lille gummibold som man trykker
på 2-3 gange inden koldstart.
Stiga MultiClip 46:
http://www.stiga.com/SearchFS.asp?Country_Id=6&Category_Id=2&ProductInfo
_Id=392

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Henning Lund (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 07-05-02 21:10

Søren C. Fischer wrote:

> "primerbold".... ja, hvis du mener den lille gummibold som man trykker
> på 2-3 gange inden koldstart.

Springer den ud med det samme efter du har trykket den ind, eller gå der
lidt tid?

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Søren C. Fischer (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 07-05-02 22:27

Henning Lund wrote:
> Søren C. Fischer wrote:
>
>> "primerbold".... ja, hvis du mener den lille gummibold som man
>> trykker på 2-3 gange inden koldstart.
>
> Springer den ud med det samme efter du har trykket den ind, eller gå
> der lidt tid?

Nej, den opfører sig helt normalt som den altid har gjort.
Det er jo blot en lille gummibold som pumper lidt benzin direkte ind i
indsugningen...
Misforstår jeg dit spm...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Henning Lund (08-05-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 08-05-02 08:37

Søren C. Fischer wrote:

> Nej, den opfører sig helt normalt som den altid har gjort.
> Det er jo blot en lille gummibold som pumper lidt benzin direkte ind i
> indsugningen...
> Misforstår jeg dit spm...?

Nej det gør du ikke, jeg spurgte fordi mange gange bliver primerbolden mør
og derved utæt, motoren får så en mærkelig ujævn gang, nå men det var ikke
det så.
Så må vi videre i fejlfindingen, jeg kan ikke huske om du fortalte hvilken
farve røgen havde, men ryger den konstant blå, eller kommer der sort røg ud
når motoren topper i omdrejninger?

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Søren C. Fischer (08-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 08-05-02 10:07

Henning Lund wrote:
> Søren C. Fischer wrote:
>
>> Nej, den opfører sig helt normalt som den altid har gjort.
>> Det er jo blot en lille gummibold som pumper lidt benzin direkte ind
>> i indsugningen...
>> Misforstår jeg dit spm...?
>
> Nej det gør du ikke, jeg spurgte fordi mange gange bliver
> primerbolden mør og derved utæt, motoren får så en mærkelig ujævn
> gang, nå men det var ikke det så.
> Så må vi videre i fejlfindingen, jeg kan ikke huske om du fortalte
> hvilken farve røgen havde, men ryger den konstant blå, eller kommer
> der sort røg ud når motoren topper i omdrejninger?

Sort og blå røg.
Den når aldrig top-omdrejninger, den prutter bare derudaf (og det er
derfor at smule græs kan stoppe den).
Den er kun 2½ år gammel så gummibolden er ikke mør...

Jeg hælder til teorien om knækket stempelring.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Henning Lund (08-05-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 08-05-02 10:53

Søren C. Fischer wrote:

> Sort og blå røg.

Sort røg kommer af at motoren får for meget benzin, den blå røg lyder knapt
så spændende.
Den ujævne motorgang kan ikke skyldes en knækket stempelring, og jeg har i
de godt ti år jeg havde værksted, kun set få B&S med en knækket ring.
Har du prøvet at skifte tændrøret da det også kan skyldes den kun tænder
periodisk og derved opmagesineres et overskud af benzin som den så har
besvær med at brænde af når den tænder?
Jeg har haft motore inde som havde symtomer der pegede på en generel
karburatorfejl, og jeg har så skilt/renset karburatorerne adskillige gange
uden det hjalp, skiftet membran i karburatorerne mm, men så i befippelse
over at jeg ikke kunne få skidtet til at køre, skiftet tændrøret og så kørte
motoren perfekt.

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Søren C. Fischer (12-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 12-05-02 16:32

Henning Lund wrote:
> befippelse over at jeg ikke kunne få skidtet til at køre, skiftet
> tændrøret og så kørte motoren perfekt.

Ja, som jeg har skrevet i et tidligere indlæg: jeg har prøvet at skifte
tændrøret.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Niels Olsen (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Niels Olsen


Dato : 07-05-02 19:38


"Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
news:ab71aq.260.1@fischer-streton.dk...
> Min Stiga Multiclip 46 brænder olie af...


Hvis der er for meget olie på motoren, vil den trække det ind i cylinderen
og brænde det af.
Er der altfor meget olie på vil det også "bremse" motoren med dårlig gang og
trækkraft til følge.


>
> Den kører (naturligvis) på blyfri benzin, som ikke er olieblandet.
> Jeg har prøvet at skifte tændrøret, og rensen luftfiltret, men det
> hjælper ikke
>
> Kører jeg blot 30 sekunder med den, er tændrøret sodet fuldstændigt
> til...!


Den skal køre til den er minimum driftsvarm før end tændrøret holder sig
selv rent.


>
> Kan der på en eller anden vis være sket noget så der kommer motorolie
> ind i maskinen ?!?


Den har vel ikke været lagt om på siden eller vendt på hovedet. Så vil der
nemlig også løbe olie ind i cylinderen,
og er det meget vil det også kunne give dårlig motorgang og trækkraft ind
til den får brændt sig ren.
At vende den om så der løber lidt olie ind i cylinderen er et godt trick
hvis man har en gammel motor der har svært ved at starte når den er kold.
Det tætner nemlig lidt omkring stemplet så kompressionen øges en smule.
Det kan selvfølgelig også være en knækket stempelring, og så skal den
skiftes inden cylinderen ogstemplet ødelægges.


>
> Anyway.... mon ikke jeg kunne smide den afsted til en
> "plæneklipper-service"...
> Er der nogen der har en ide om hvad sådan en "start på sæsonen
> serviceeftersyn" kan koste ??


Man kan jo altid forhøre sig hos værkstedet.
Hvis du kommer fra Bornholm, som jeg, så giv mig et praj. Så kan vi sikkert
finde ud af noget.
Forresten hvad med evt. garanti.
Jeg syntes ikke du bare skal smide den ud uden at prøve at skilleden ad
først. Det behøves ikke at koste en hel "bondegård" at få det lavet.



>
> --
> Mvh. Søren C. Fischer
> http://www.fischer-streton.dk/
> Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist
>


MVH Niels





Preben Riis Sørensen (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 07-05-02 21:44

Ang. benzinen. Det kan jo være 'andre' der har hældt olie i benzinen. Kom
lidt op på noget rent lak. Hvis det ikke tørrer helt væk uden at efterlade
en fedtplet er der ss. olie i.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk



Søren C. Fischer (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 07-05-02 22:28

Preben Riis Sørensen wrote:
> Ang. benzinen. Det kan jo være 'andre' der har hældt olie i benzinen.
> Kom lidt op på noget rent lak. Hvis det ikke tørrer helt væk uden at
> efterlade en fedtplet er der ss. olie i.

Jeg har tømt tanken, og kørt lidt med maskinen for at få evt. rester i
systemet brændt af.
Hjalp ikke, så jeg er 99% sikker på at det ikke skyldes olieblandet
benz.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Niels Olsen (08-05-2002)
Kommentar
Fra : Niels Olsen


Dato : 08-05-02 18:56

Har den kørt på en sten eller en træstup, kan den godt rive noten til
svinghjulet i stykker.
Som oftest resulterer det i at motoren ikke vil starte pga. ændret
tændingstidspunkt.
Hvis nu den kun har ødelagt noten delvis, så vil tændingen ikke være ændret
så meget at den ikke vil starte,
men gå meget dårligt og mangle trækkraft.

Har duset mit indlæg om for meget olie på motoren.

MVH Niels


"Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
news:ab9nto.2b0.1@fischer-streton.dk...
> Preben Riis Sørensen wrote:
> > Ang. benzinen. Det kan jo være 'andre' der har hældt olie i benzinen.
> > Kom lidt op på noget rent lak. Hvis det ikke tørrer helt væk uden at
> > efterlade en fedtplet er der ss. olie i.
>
> Jeg har tømt tanken, og kørt lidt med maskinen for at få evt. rester i
> systemet brændt af.
> Hjalp ikke, så jeg er 99% sikker på at det ikke skyldes olieblandet
> benz.
>
> --
> Mvh. Søren C. Fischer
> http://www.fischer-streton.dk/
> Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist
>



Søren C. Fischer (12-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 12-05-02 16:33

Niels Olsen wrote:
> "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> news:ab9nto.2b0.1@fischer-streton.dk...
>> Preben Riis Sørensen wrote:
>>> Ang. benzinen. Det kan jo være 'andre' der har hældt olie i
>>> benzinen. Kom lidt op på noget rent lak. Hvis det ikke tørrer helt
>>> væk uden at efterlade en fedtplet er der ss. olie i.
>>
>> Jeg har tømt tanken, og kørt lidt med maskinen for at få evt. rester
>> i systemet brændt af.
>> Hjalp ikke, så jeg er 99% sikker på at det ikke skyldes olieblandet
>> benz.
>
> Har den kørt på en sten eller en træstup, kan den godt rive noten til
> svinghjulet i stykker.
> Som oftest resulterer det i at motoren ikke vil starte pga. ændret
> tændingstidspunkt.
> Hvis nu den kun har ødelagt noten delvis, så vil tændingen ikke være
> ændret så meget at den ikke vil starte,
> men gå meget dårligt og mangle trækkraft.

Det er ikke umuligt, at den har været på en træstub eller en sten...

> Har duset mit indlæg om for meget olie på motoren.

Ja, der er ikke for meget olie på.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Niels Olsen (12-05-2002)
Kommentar
Fra : Niels Olsen


Dato : 12-05-02 20:02


"Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
news:abm8vd.194.1@fischer-streton.dk...
> Niels Olsen wrote:
> > "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> > news:ab9nto.2b0.1@fischer-streton.dk...
>
> Det er ikke umuligt, at den har været på en træstub eller en sten...

Så er det af med svinghjulet og kontrollere om noten er ok eller skal
skiftes.

MVH Niels



Søren C. Fischer (12-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 12-05-02 20:36

Niels Olsen wrote:
> "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> news:abm8vd.194.1@fischer-streton.dk...
>> Niels Olsen wrote:
>>> "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:ab9nto.2b0.1@fischer-streton.dk...
>>
>> Det er ikke umuligt, at den har været på en træstub eller en sten...
>
> Så er det af med svinghjulet og kontrollere om noten er ok eller skal
> skiftes.

Ja, jeg er netop hjemvendt fra en weekend i Sverige, og jeg har tænkt
mig at adskille maskineriet i den kommende uge - så må tiden vise hvad
jeg finder derinde

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Preben Riis Sørensen (12-05-2002)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 12-05-02 23:13

> Ja, jeg er netop hjemvendt fra en weekend i Sverige, og jeg har tænkt
> mig at adskille maskineriet i den kommende uge - så må tiden vise hvad
> jeg finder derinde
>
> --
> Mvh. Søren C. Fischer

Så er vi nok nogen stykker der venter i åndeløs spænding, dog tror jeg vi er
skudt ind på det rigtige.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk



Niels Olsen (13-05-2002)
Kommentar
Fra : Niels Olsen


Dato : 13-05-02 19:54


"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:3cdee91f$0$18598$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Ja, jeg er netop hjemvendt fra en weekend i Sverige, og jeg har tænkt
> > mig at adskille maskineriet i den kommende uge - så må tiden vise hvad
> > jeg finder derinde
> >
> > --
> > Mvh. Søren C. Fischer
>
> Så er vi nok nogen stykker der venter i åndeløs spænding, dog tror jeg vi
er
> skudt ind på det rigtige.
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk
>
>


Ja jeg venter ihvertfald med spænding, så fortæl endelig om hvad du finder
ud af.


MVH Niels



Søren C. Fischer (13-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 13-05-02 21:55

Niels Olsen wrote:
> Ja jeg venter ihvertfald med spænding, så fortæl endelig om hvad du
> finder ud af.

Rolig nu
Selvom græsset gror som bare f...... i disse dage, så har jeg ikke fået
adskilt dyret endnu...
Jeg er lidt usikker på hvordan jeg griber projekt "split min
plæneklipper af i atomer" an
Måske går jeg igang imorgen - inden ugen er omme så ligner min græsplæne
jo garanteret noget der er løgn, hvis ikke jeg snart får den slået

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste