3D Prophet 4800 KYRO II SE
Fra : Kell Quist

Dato : 06-05-02 21:29

Er der nogen der ved hvornår det kommer til dk, og hvad det kommer til
at koste og måske hvor det kan købes?

Mvh
Kell

Fra : Lilo

Dato : 07-05-02 16:52

http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=Act618216

Fra : Onkel

Dato : 07-05-02 17:24

"Kell Quist" <kell@monitor.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvornår det kommer til dk, og hvad det kommer til
> at koste og måske hvor det kan købes?

Er der nogen der ved hvordan det ser ud med driver situationen nu når det
firma som har lavet Kyro GPUen er stoppet med at lave dem? Kan man få
updates af det firma som har opfundet Kyro teknologien?

Måske er Hercules også ved at gå konkurs.
http://www.tech-report.com/onearticle.x/3606

Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 09-06-02 22:49

Er der noget, der har en link eller noget der sammenligner Kyro II med Kyro
II SE?
Evt også en benchmark af Kyro II SE, jeg har ikke kunne finde en.

--
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@SLETlundbergvest.dk