OC asus ti200
Fra : Futte

Dato : 06-05-02 20:55

Hej

Hvor meget kan jeg sætte det til uden det tager skade men standart køler

på forhånd tak

Fra : Zalasta

Dato : 06-05-02 21:08

jeg har kunnet sætte mit til så meget som muligt, men det kan muligvis være
fordi det ikke virker under win xp

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 07-05-02 11:13

"Futte" <hanloven@forum.dk> lagde en arm i

> Hvor meget kan jeg sætte det til uden det tager skade men standart køler

Mit kan køre 250/510 med standard køler. Det er dog ikke et Asus, men
derimod et Palit. Jeg tvivler dog på at Asus' køler er dårligere.
Prøv dig frem hæv GPU hastigheden 10 MHz og start et krævende spil. Hvis
der begynder at komme fejl i grafikken, f.eks blinkende polygoner eller det
helt fryser så genstart computeren. Når du har fundet en GPU hastighed hvor
der ikke er nogen fejl i grafikken, så kan du gøre det samme med RAM'en.
Her vil fejlene som regel være i texturene.

--
Rune D. Jørgensen