Q: Problemer med GeForce 2 efter rengøring~
Fra : Lars Jensen

Dato : 06-05-02 17:58

Hej Alle

Jeg er lidt desperat efter hjælp!

Her til aften, efter at have rengjort en blæser på mit ASUS AGP-V7700, der
larmede som 4 traktorer, har jeg på fornemmelsen at have rørt ved nogle
ramkredse, og "futtet dem af".

Jeg får nogle grimme røde, grønne, gule streger i billedet (lodret), og det
tager selvfølgelig til, lige som maskinen får startet mere og mere op...

Er der noget jeg kan gøre, eller er det bare slut for mit kort?

Lars B

Fra : Arcana

Dato : 06-05-02 18:29

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget jeg kan gøre, eller er det bare slut for mit kort?

Hvis du har stegt dine chips, er det billigere at købe et nyt kort end at
reparere (det gøres vist slet ikke???).

Så nej, ja.

arc@na

Fra : Arcana

Dato : 06-05-02 18:31

> Her til aften, efter at have rengjort en blæser på mit ASUS AGP-V7700, der

PS: Jeg har et Asus 7100, (Geforce 2 MX, 32 MB) ca. ½ år gammelt. Det kan
blive dit for øeh... 300 kroner?

Skriv på webmasterFJERNDETTE@phyton.dk hvis...?
arc@na

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-05-02 18:44

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message
> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> PS: Jeg har et Asus 7100, (Geforce 2 MX, 32 MB) ca. ½ år gammelt. Det kan
> blive dit for øeh... 300 kroner?

Ellers tak for tilbuddet, jeg har da et MSI Geforce 2 MX 400 jeg kan bruge
ind til jeg beslutter mig for hvad der skal ske med det andet.

Det er første gang jeg har prøvet at brænde noget udstyr af i over, bob bob,
6 år, så det var på tide :)

> Med venlig hilsen
> arc@na

Lars B

Fra : Lars Arberg

Dato : 06-05-02 20:13

Det kan også "bare" være statisk elektricitet....det kan være at det
forsvinder af sig selv efter et stykke tid...

Regardz

Lars Arberg

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-05-02 21:20

"Lars Arberg" <Arberg@thedukes.dk> wrote in message
> Det kan også "bare" være statisk elektricitet....det kan være at det
> forsvinder af sig selv efter et stykke tid...

Hej Lars.

Jeg kan selvfølgelig håbe. Jeg prøver at montere kortet igen inden jeg går i
seng... måske er jeg heldig.

> Regardz
> Lars Arberg

Lars B