Dungeon Siege og Dungeon Editor?
Fra : Klaus G.

Dato : 06-05-02 17:50

Hvor er det lige man fixer den editor, til dette geniale spil?

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Rune Manscher

Dato : 06-05-02 18:10

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hvor er det lige man fixer den editor, til dette geniale spil?

Fixer, som i få fat i ?? Jeg troede ikke der var en editor.

*Rune

Fra : Klaus G.

Dato : 06-05-02 18:39

> Fixer, som i få fat i ?? Jeg troede ikke der var en editor.

Siege the platform - Gas Powered Games will also be making the Siege Editor
available for download. This gives players the freedom to rework nearly
every aspect of the game, making "Dungeon Siege" not only a game, but also a
role-playing platform for those who want to create their own characters,
spells and dungeons, then share them with the world.

Kan være de ikke har udgivet den endnu så...

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : cb

Dato : 06-05-02 20:39

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
>
> Fixer, som i få fat i ?? Jeg troede ikke der var en editor.
>
> *Rune

GPG har lovet editoren i løbet af denne måned (maj) så hold øje på diverse
hjemmesider hvor det nok skal fremgå ganske tydeligt.
Ser personligt meget frem til denne, alene de mods der findes nu
(http://www.dsnetguide.com/siegelets/siegelets.php) er interessante så det
bliver nærmest kun fantasien der kan sætte grænser når folk virkelig får
mulighed for at skrue deres egne adventures sammen. Ser også frem til mods
som castlesiege, capture the flag etc etc. og jeg tvivler ikke på at det
altsammen nok skal medvirke til at skabe et endnu mere genialt spil.

(Som en lille "sidenote" skulle man måske nævne at Bioware frigiver deres
Aurora Neverwinter Nights Toolset (en betaudgave)før frigivelsen af spillet,
vidst også i denne måned, så der bliver masser at se til :))

cb