Tilbud til rengørings vanvide mennesker
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-05-02 17:01

Hejsa..

Hvis du er så "uheldig" at bo i hovedstaden kbh, og ikke har et sted at
vaske din mc i ro og mag, så kan jeg tilbyde at du kan låne vores primitive
vaske plads her hvor jeg bor, det er intet fancy men det fungerer
glimrende.. Der er 1 stks vandslange og niks weiter ! Så du skal selv
medbringe shampoo og skildpande voks eller hvad du nu bruger, måske en
plonke plonk . jeg har en spand der holder tæt, så den behøver du ikke.
Prisen som vi selv giver for dette er en 5 krone for en ½ times vand. Men
det fungerer sådan at jeg har et vaskekort hvor på de 5 kroner bliver
trukket, inde i vores vaskeri. Så du skal altså lige have fat i mig inden du
starter. Bare et tilbud Og så håber jeg til at se nogle flotte
eksemplarer

fang mig på mailen byt 3 ud med 2 i mailen så fungerer den.

MVH Rune