Hvilke font-typer er tilllatt til bruk på ~
Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-05-02 15:46

Har sjekket FIMs reglement, og minimums størrelse for nummer og
bakgrunnskive er tydelig beskrevet. Jeg har dog ikke funnet regler for
hvilke fonttyper som er tillatt. Noen som kan hjelpe med konkret svar på
dette?

JS

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-05-02 16:23

On Mon, 6 May 2002 16:45:40 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

> [...]
>bakgrunnskive er tydelig beskrevet. Jeg har dog ikke funnet regler for
>hvilke fonttyper som er tillatt. Noen som kan hjelpe med konkret svar på

http://www.fim.ch/en/rules/Techniques/rtpol.htm

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-05-02 16:40

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> http://www.fim.ch/en/rules/Techniques/rtpol.htm

Takker.

JS

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 06-05-02 18:55

origo@earthling.net wrote:

> Takker.
>
> JS

Spørgsmålet er hvor meget de går op i dette. Hvis man kigger på diverse EM
og WM cykler, er der en del der ikke just ligner de skrifttyper afbilledet
i reglementet.

/Rune

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-05-02 19:32

"Rune Soegaard Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> wrote in message
> Spørgsmålet er hvor meget de går op i dette. Hvis man kigger på diverse EM
> og WM cykler, er der en del der ikke just ligner de skrifttyper afbilledet
> i reglementet.

I reglene for Seriensport henviser de til det tekniske reglement fra FIM,
(artikel 01.55). Men der står det kun en henvisning til appendix med
tallenes størrelse og plassering. Det er ikke henvist til det tillegg som
Michael linket til. Men det er nok best ikke å overdrive

JS

Fra : Armand

Dato : 06-05-02 23:08

Rune Soegaard Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en
> [...]
diverse
> EM og WM cykler, er der en del der ikke just ligner de skrifttyper

Med forekomsten af elektronisk registrering er nummereringen blevet
sekundær og hovedsagligt møntet på tilskuererne!

men jeg vil ikke tro at man i Skandinavien er kørt så grundigt ind i
transponder-brugen, at man ikke længere noterer manuelt som back-up, og
derfor har behov for en tydelig nummerering :-/

--
Armand.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-05-02 23:11

> men jeg vil ikke tro at man i Skandinavien er kørt så grundigt ind i
> transponder-brugen, at man ikke længere noterer manuelt som back-up, og
> derfor har behov for en tydelig nummerering :-/

Så er det godt det ikke er i Skandinavien jeg skal kjøre

JS