Internettet med Airport, hvorfor ikke loka~
Fra : Zorilla

Dato : 06-05-02 16:28

Hvorfor kan jeg fint gå på internettet med airport men ikke på det interne
netværk.
Der er vel intet til hinder for at jeg kobler mig op på en anden computer på
det interne netværk via airport og router ? princippet er vel det samme om
det er udbyderen eller naboen ?
Hvad mon jeg overser i indstillingerne ?

Jeg bruger os 10.1.4 samt Dave til netværket

Det skal måske nævnes at med hvis jeg isætter kabel kan jeg fint gå på
netværket, så jeg vil tro det må være et eller andet i airport
indstillingerne.

mvh
Peter

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 08-05-02 21:36

On 06.05.2002 17:28, in article B8FC6DAE.4473%Zorilla@mac.com, "Zorilla"
<Zorilla@mac.com> wrote:

> Det skal måske nævnes at med hvis jeg isætter kabel kan jeg fint gå på
> netværket, så jeg vil tro det må være et eller andet i airport
> indstillingerne.

Der er vist et eller andet sted i AirPort Manager, hvor du skal sætte kryds
i en box, der gør at du skaber forbindelse mellem ethernet-netværket og
AirPort-netværket.

/kristian