Aloe Vera side på nettet ?
Fra : HALLUM

Dato : 06-05-02 14:01

Kære Gruppe

Jeg lder efter en god side, hvor jeg kan lære og læse
mere om brugen af den kaktusagtige plante; Aloe Vera
- som er en sukkulent i liljefamilien.

Jeg har lavet en del søgninger - men 99,9% af det jeg
finder er sider, hvor folk forsøger at sælge en Aloe Vera
produkter - og der står egentlig ikke meget om brugen
af planten - men mere om, hvordan man bruger det
fabrikerede Aloa Vera produkt .

Det jeg søger er en god oversigtsside - hvor jeg kan
læse om hvordan man kan bruge rå-planten - hvilket
jo er 100 gange bedre end de fabrikerede produkter
som naturligvis ikke er lige så gode som den ægte vare.

Kan man f.eks selv fremstille drikke Aloe Vera ? osv. ....

Er der nogle der kan anbefale en rigtig god
Aloe Vera side på nettet ? - Gerne med opskrifter osv.

På forhånd mange tak for hjælpen til Alle !

mvh. Hallum