Kan ikke sende smsbeskeder!
Fra : cloe

Dato : 06-05-02 13:59

Jeg kan ikke sendesmsbeskeder fra min Nokia 3310 kan det være TDC nettet
eller hvad kan der være galt. jeg kan godt ringe til og fra den samt modtage
en smsbesked som jeg har prøvet at sende fra nettet. kan det betyde slut med
telefonen?

Fra : Rune Klausen

Dato : 06-05-02 14:34

"cloe" <zarh@ofir.dk> wrote in message
> [...]
modtage
> en smsbesked som jeg har prøvet at sende fra nettet. kan det betyde slut

sjovt jeg kan heller ikke sende, det er lige opstået i dag.

Tiscali abo, på TDC net

-Rune

Fra : Morten Okholm

Dato : 06-05-02 14:46

Samme problem her. Nogle beskeder bliver dog sendt 10 gange??!! Underligt.
Jeg har Telmore, som jo også er på TDCs net. Mon TDC driller....?!

// Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-05-02 14:40

cloe skrev:

> [...]
>en smsbesked som jeg har prøvet at sende fra nettet. kan det betyde slut med

Har du sat din beskedcentral op til at være TDCs? (+4540390999)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Okholm

Dato : 06-05-02 14:57

"cloe" skrev:
> [...]
modtage
> en smsbesked som jeg har prøvet at sende fra nettet. kan det betyde slut

Hejsa. Har lige set denne besked (fra telmores hjemmeside)
SMS sender midlertidigt ude af funktion
Da TDCs SMS server er brudt sammen, kan der i øjeblikket ikke sendes SMS'er.
TDC forventer at SMS servicen kører normalt igen efter kl. 16.00.
Vi beklager ulejligheden.

Venlig hilsen

Morten Okholm

Fra : cloe

Dato : 06-05-02 15:57

Tak for svarene!

Fra : John K

Dato : 06-05-02 16:43

> [...]
modtage
> en smsbesked som jeg har prøvet at sende fra nettet. kan det betyde slut

TDC's SMS server er nede, men kommer op igen inden for en tre-fire timer
sagde de, og det var omkring klokken 17.

Mvh

John K