Findes der er GeForce4, som passer ned i e~
Fra : f00ge

Dato : 06-05-02 12:04

Mit bundkort (Asus A7A266-E) har en KÆMPE kondensator siddende lige under
AGP-porten, som gør, at det er saftsusme umuligt at sætte GF4 kort i, da de
kolliderer med den dumme kondesator.

Jeg vil høre, om nogne her har haft held til at få et GeForce4 (Ti serien)
ind i det bundkort.

Hvis ja, fortæl mig venligst hvad model og mærke.

Takker.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-05-02 20:38

<---------------->
> Jeg vil høre, om nogne her har haft held til at få et GeForce4 (Ti serien)
> ind i det bundkort.
>
> Hvis ja, fortæl mig venligst hvad model og mærke.
<---------------->

Er det ikke det her http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7a266-e/overview.htm#
motherboard du snakker om ?

For her kan jeg da ikke lige se problemet, der ser da ud til at være massere
af plads et GF4 TI,
det fylder ca. til hvor den første ide port er.

Fra : f00ge

Dato : 06-05-02 23:27

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote

> Er det ikke det her
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7a266-e/overview.htm#
> motherboard du snakker om ?

Jow, det er det.

> For her kan jeg da ikke lige se problemet, der ser da ud til at være
massere
> af plads et GF4 TI,
> det fylder ca. til hvor den første ide port er.

Jeg kan både se og mærke det. :)
Der sidder en lytter/kondensator lige nede/højre fra AGP-porten (hvis du
kigger på billedet på Asus' hjememside)

Den spærrer for andre lyttere/kondensatore på GF4 kortene.

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-05-02 23:13

> Jeg kan både se og mærke det. :)
> Der sidder en lytter/kondensator lige nede/højre fra AGP-porten (hvis du
> kigger på billedet på Asus' hjememside)

Hvis du er fræk, kan du evt. lodde kondensatoren ud, og flytte den om på
bagsiden af bundkortet....

- Martin

Fra : [5250] Jens

Dato : 08-05-02 12:19

Martin Petersen wrote:

> Hvis du er fræk, kan du evt. lodde kondensatoren ud, og flytte den om på
> bagsiden af bundkortet....

Du mener vel "flytte den 'lyt der er på grafikkortet om på den anden
side", for der er da ikke plads til en 'lyt mellem bundkortet og den
plade det er skruet fast på?
Måske hvis man finder den store boremaskine frem..

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-05-02 12:44

> Måske hvis man finder den store boremaskine frem..

Netop...

- Martin