Digi.kamera ejer søges
Fra : Michael H.

Dato : 06-05-02 11:36

Hej gutter

Jeg søger en med et digital-kamera her i Kbhs-området der har lyst og tid
til at tage et par skud af mig og min mc.
Helst en dag hvor solen skinner, så kunne vi mødes et eller andet sted, og
få taget billederne.

Michael GSX-R 600 '00

Fra : Futte

Dato : 06-05-02 13:12

"Michael H." <mh@WHEELIEsmorumnet.dk> wrote in message
> [...]
> til at tage et par skud af mig og min mc.
> Helst en dag hvor solen skinner, så kunne vi mødes et eller andet sted, og

Hej Michael
Hvad skal du bruge?
Solen skinner da vist fra nu og et par dage frem.

Hilsen
Jørgen , Brøndby
CB550F, den fine årgang 1976, som vist alligevel er en 75'er ifølge
stelnummer.
Nikon Coolpix 880
2 Mbit fast opkobling.

---

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-05-02 13:27

> Jeg søger en med et digital-kamera her i Kbhs-området der har lyst og tid
> til at tage et par skud af mig og min mc.

Jeg forsøgte i email men din addresser bouncer og jeg kan ikke gennemskue
hvad der skal rettes.

Men det kan vi nok finde ud af - Solen skinner lige nu i Søborg (hvor jeg
er) og
kameraet ligger i tasken.

Mvh
Anders Majland

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 15:32

> [...]
> til at tage et par skud af mig og min mc.
> Helst en dag hvor solen skinner, så kunne vi mødes et eller andet sted, og

Den kan jeg da godt hjælpe med hvis det skulle være ...

Tony
XJ600S og Nikon Coolpix 5000

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 15:42

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

> [...]

Vi kunne da ved samme lejlighed poste en dag og et tidspunkt i gruppen og så
kunne alle der har lyst jo dukke op og blive blitzet (på den gode måde).

Jeg har et semi-proff digital kamera med en god vidvinkel ... Jeg kan dog
ikke i weekenden (ml. fredag til lørdag aften).

Det kunne da være lidt sjov

Mvh,

Tony

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-05-02 16:27

> Vi kunne da ved samme lejlighed poste en dag og et tidspunkt i gruppen og

> kunne alle der har lyst jo dukke op og blive blitzet (på den gode måde).

Kvikly P-pladsen ved Buddinge rundkørlsen Tirsdag klokken 19:00 ?

/A

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-05-02 16:29

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:ab675v$ai1$1@sunsite.dk...
> så
>
> Kvikly P-pladsen ved Buddinge rundkørlsen Tirsdag klokken 19:00 ?
>

> /A

Der skal vel være noget spændende som baggrund ? En tilfældig P-plads er vel
ikke ligefrem et kønt baggrunds motiv ? Hmm vi snakker buddinge i stor kbh
ik ? kommer lige med et par motiver

Langelinie
Rosenborg (mon ikke vi lige kunne luske ind bag tremmerne, hvis vi spørger
de søde army-mænd ?)
Et sted på Strandvejen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-05-02 17:12

> [...]
vel
> ikke ligefrem et kønt baggrunds motiv ? Hmm vi snakker buddinge i stor kbh

Det var mest udfra at det i forvejen er et mødested.
Og så kan man vel sørge for at fylde baggrundet godt op med andre mc'er

> Et sted på Strandvejen
snippet

Hjortekær eller hvad det nu hedder "bag" dyrehaven - Der er let adgang til
en bådebro så man kan få søen som baggrund. Se evt:
http://www.majland.org/leo/gfx/20020310_LeoOTRagain.jpg

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 17:41

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:ab6a7r$m3n$2@sunsite.dk...
> vel
>
> Det var mest udfra at det i forvejen er et mødested.
> Og så kan man vel sørge for at fylde baggrundet godt op med andre mc'er

Tjah det er jo immervæk også den man skal se på. Op i r*ven med det der er
bagved )

> Hjortekær eller hvad det nu hedder "bag" dyrehaven - Der er let adgang til
> en bådebro så man kan få søen som baggrund. Se evt:
> http://www.majland.org/leo/gfx/20020310_LeoOTRagain.jpg

Udmærket forslag. Skal jeg bare vælge et sted eller er der en anden, der
tager beslutningen?

Hilsner,

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 16:48

> så
>
> Kvikly P-pladsen ved Buddinge rundkørlsen Tirsdag klokken 19:00 ?

I morgen? Jow der kan jeg da godt, men hva siger vejrprofeterne?

Vi kunne også - som Rune foreslår - finde en lidt mere eksotisk lokation?
Forslag er velkomne.

Hilsner,

Tony

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-05-02 16:50

> og

> I morgen? Jow der kan jeg da godt, men hva siger vejrprofeterne?

http://www.dmi.dk/vejr/index.html

Ser sku godt ud for imorgen.. jubii

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 16:59

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message

> http://www.dmi.dk/vejr/index.html
>
> Ser sku godt ud for imorgen.. jubii

Så mangler vi bare en god "location". Langelinie er oplagt, men hva med et
sted med mere grønt omkring? Et sted ved fælledparken måske?

Hilsner,

Tony

Fra : Morten G.N.

Dato : 06-05-02 20:57

Jeg har taget flere billeder af min MC på p-pladsen ved Bellevue strand. Der
er både vand og pænt græs og plads til en del mcér.
Det er et kanont sted!

Mvh. Morten NX650 (indrømmet baggrunden var det pæneste *GG*)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-05-02 21:36

"Morten G.N." <mgn@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Det er et kanont sted!
>
> Mvh. Morten NX650 (indrømmet baggrunden var det pæneste *GG*)

Okay er I så med på at vi mødes derude i morgen?

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 06-05-02 23:07

Tony Lorentzen <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en

> Vi kunne også - som Rune foreslår - finde en lidt mere eksotisk
> lokation? Forslag er velkomne.

Lalandia ?

Eller - Hvad med vest for Storebælt (hvor alt er eksotisk for
ærke-bæltskrækkere)?

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 06-05-02 23:07

> Vi kunne da ved samme lejlighed poste en dag og et tidspunkt i gruppen
> og så kunne alle der har lyst jo dukke op og blive blitzet (på den
gode
> måde).

Hæ!
Der er efterhånden tradition for at man bliver en del af kompritterende
foto's ligeså snart at folk fra gruppen samles over en kop øl ( i
Fredercia)

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-05-02 20:27

Armand wrote:

> Hæ!
> Der er efterhånden tradition for at man bliver en del af kompritterende
> foto's ligeså snart at folk fra gruppen samles over en kop øl ( i
> Fredercia)

Jeps, det ved jeg alt om!
Nu er det jo også snart tid til Karoline-minus-1-dagen, så kan
Kjøwenhavnerne jo bare dukke op til fotografering der
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Dahl -

Dato : 08-05-02 07:15

> [...]
> Der er efterhånden tradition for at man bliver en del af kompritterende
> foto's ligeså snart at folk fra gruppen samles over en kop øl ( i

ja når Palle ellers husker at medbringe sit digicam. Jeg husker som regel
kameraet, men glemmer at sende billederne til Jacob. Har så sent som
tilmorgen modtaget en trussels mail vedrørende billeder fra bakkeåbning

-
Morten Dahl
- rimelig tit gæst ved førnævnte øl-samlinger