Inst. af Xemacs
Fra : Thomas Dall Pedersen

Dato : 06-05-02 10:33

Jeg har i tidligere tråde læst, at man skulle inst. et eller andet inden
man inst. Xemacs. Hvad er det og hvordan gør man det incl. inst. af
Xemacs. Evt. kunne jeg nøjes med en URL.

--
Thomas Dall Pedersen
Århus

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-05-02 11:39

tempo@post1.tele.dk (Thomas Dall Pedersen) writes:

> Jeg har i tidligere tråde læst, at man skulle inst. et eller andet
> inden man inst. Xemacs. Hvad er det og hvordan gør man det
> incl. inst. af Xemacs. Evt. kunne jeg nøjes med en URL.

Du tænker sikker på Fink, som et et program, der håndterer download og
installation af forskellige programpakker, herunder Xemacs. Fink
bygger på et system fra Linux-varianten Debian og dets
pakkesystem. Læs mere om Finks her:

http://sourceforge.net/projects/fink/

-j

--
26.06.01: Skoddede min sidste smøg.
30.04.02: Løb mit første løb, 10 km, 46:00 min.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 06-05-02 12:00

<http://fink.sourceforge.net/>