Regninger fra Tiscali
Fra : Michael Thomsen

Dato : 06-05-02 09:00

Hej

Idag modtager jeg en regning fra Tiscali's Incasso afdeling, med en regning
på 2000,- + 1000,- i ekspeditions gebyr.
Men jeg undre mig lidt, da jeg aldrig har modtaget nogen regninger fra dem.
Jeg vil selvfølgelig betale de 2000,- da jeg ved at jeg har brugt dette.
Mange af mine venner som har mobil hos samme selvskab, siger at de får
regninger via email og ikke igennem posten. Jeg har checket mine mails, men
har ikke fiundet noget fra Tiscali.

Hvad gør jeg? Jeg har ikke kontaktet Tiscali endnu, da jeg ikke aner hvad
jeg skal sige til dem. Det eneste jeg ved er at jeg ikke vil betale de
1000,- for ekspeditions gebyr.

Mvh Michael

Fra : Nicolai

Dato : 06-05-02 09:36

> Hvad gør jeg? Jeg har ikke kontaktet Tiscali endnu, da jeg ikke aner hvad
> jeg skal sige til dem. Det eneste jeg ved er at jeg ikke vil betale de
> 1000,- for ekspeditions gebyr.

Ring til dem. Du er ikke den første kunde i den situation. Det VED deres regnskaber er noget rod, så de er til at tale med.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 06-05-02 09:38

Lyder godt..

Jeg vil ringe til dem senere!

Mvh Michael

Fra : Fairware

Dato : 06-05-02 10:01

> Ring til dem. Du er ikke den første kunde i den situation. Det VED deres
regnskaber er noget rod, så de er til at tale med.

Nej de er ikke... jeg har ringet sammen med dem 5-6 gange samt skrevet så
sveden haglede af mig 8-9 gange.. nu lader jeg bar sagen gå i retten og få
det overstået.. så de kan tabe der...

Fra : Herold

Dato : 07-05-02 09:04

> [...]
>
> Hvad gør jeg? Jeg har ikke kontaktet Tiscali endnu, da jeg ikke aner hvad
> jeg skal sige til dem. Det eneste jeg ved er at jeg ikke vil betale de

Jeg havde samme problem sidste år, og betaler stadig af på ADSL på min gamle
adresse. Det er så også i orden, fordi jeg ved at jeg har brugt det i den
nævnte periode.

Hvad der er sjovt, er dog at jeg netop har fået en regning på 3 måneders
ADSL her fra april til juni 2002... og sidst jeg rørte ved noget som helst
derfra var på min gamle adresse. Nu bliver jeg lidt betænkelig over om det
nu også var rigtigt med den oprindelige regning, men nu er jeg i gang med at
betale, så...

/Jacob

Fra : Foobar

Dato : 07-05-02 13:02

> [...]
> nu også var rigtigt med den oprindelige regning, men nu er jeg i gang med

Jeg har fået en regning på ca. 3000,- for ADSL-forbrug - og den er gået til
inkasso. Imidlertid havde jeg ikke ADSL på den adresse og det tidspunkt som
regningen 'passer til'... Måske ved at være på tide at vi 'Tiscali-ofre'
støder hovederne sammen og hyrer en advokat..?

/claus

Fra : Fairware

Dato : 07-05-02 15:12

Count me in

--
Fairware.dk
Toftegårds Plads 6

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 09-05-02 03:17

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Idag modtager jeg en regning fra Tiscali's Incasso afdeling, med en
regning
> på 2000,- + 1000,- i ekspeditions gebyr.

Jeg mener, som lægmand, at ekspeditions gebyret skal afspejle de udgifter
der rent faktisk har været ved udsendelsen af regningen. De sendte ikke
nogle flybilleter med, eller måske noget dyr vin?

> Hvad gør jeg?

Griner af dem (og betaler de 2000.- ) jeg går ud fra at du ikke længere
har behov for deres service eftersom du poster fra en Cybercity konto?

>Jeg har ikke kontaktet Tiscali endnu, da jeg ikke aner hvad
> jeg skal sige til dem. Det eneste jeg ved er at jeg ikke vil betale de
> 1000,- for ekspeditions gebyr.

Det er helt vildt fedt at ringe til Tiscali, de tager bare telefonen med det
vuns. You'll see what I mean ;)

> Mvh Michael

Thomas.