starter i os9.2 - ikke i X
Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 06-05-02 08:58

Hov, hva er nu det ??

Mac'en starter pludselig i OS 9.2- hvordan får jeg den til at starte i
OS X igen ?

Jeg installerede en scanner i classic i sidste session - kan det have
noget med det at gøre ..

Fra : Michael Holm

Dato : 06-05-02 09:06

Jesper Stevnhoved <jesper@jspr.dk> wrote:

> Hov, hva er nu det ??
>
> Mac'en starter pludselig i OS 9.2- hvordan får jeg den til at starte i
> OS X igen ?

Du går ind i kontrolpanelet "Startdisk" og vælger system 10....

--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Morten Reippuert

Dato : 06-05-02 09:37

In article
<65daaf1ef96349cf0045156437ea3a02.18421@mygate.mailgate.org>,
"Jesper Stevnhoved" <jesper@jspr.dk> wrote:

> Mac'en starter pludselig i OS 9.2- hvordan får jeg den til at starte i
> OS X igen ?

brug kontrolpanelet "startdisk"

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 06-05-02 15:53

Jamen, det var jo bare det , tak

Måske startede den i 9, fordi jg lukkede et classicprogram først ?

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 06-05-02 15:54

"Jesper Stevnhoved" <jesper@jspr.dk> wrote in message

> Jamen, det var jo bare det , tak
>
> Måske startede den i 9, fordi jg lukkede et classicprogram først ?

jeg mener sdst...

Fra : Jesper

Dato : 06-05-02 16:56

Jesper Stevnhoved <jesper@jspr.dk> wrote:

> "Jesper Stevnhoved" <jesper@jspr.dk> wrote in message

> jeg mener sdst...

Det med at 'puteren en gang i mellem starter op i OS 9 selvoma man kører
OS X til daglig er en af de problemer man må leve med, fordi man ikke
har partitioneret sin harddisk.
--
Jesper.
Email: pinebox [a] myreabox [.] com

http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Morten Reippuert

Dato : 06-05-02 17:41

In article
<3c80495189a29f36db1233a4fd78114f.18421@mygate.mailgate.org>,
"Jesper Stevnhoved" <jesper@jspr.dk> wrote:

> Måske startede den i 9, fordi jg lukkede et classicprogram først ?

nope, du har enten nulstillet NVRAM, eller brugt et program der har
ændret startdisk.