Mit domænenavn bruges af min internetudbyd~
Fra : Kristiansen - \"Burk~

Dato : 06-05-02 07:50

Hej til alle..
Hvem kan hjælpe mig i denne mærkelige sag..?.
Jeg har et domænenavn og navnet er webdesign2all.com som er en af mine
hjemmesider. Jeg har også udarbejdet en del hjemmesider for andre, hvor mit
link er på, om hvem der har designet deres hjemmeside.
Men i snart 4. dage eller måske mere, har min internetadresse
www.webdesign2all.com ikke virket til at gå til min egen designet
hjemmeside, men derimod til det firma som er min hoteludbyder. Det virker
som om at de mangler kunder og bruger andres links til at profilere sig
selv, men det er vel ulovligt..

Eksempel :
På en af mine hjemmesider www.arabians.dk hvor mit link er i bunden af
forsiden (med orange) og man klikker på dette link, ja så kommer man ikke
ind på min site med tekster, billeder mv, men derimod til en hoteludbyder.
???
Hos mine kunder er problemet det samme og det gælder alle steder hvor mit
link er opsat..
Spørgsmålet er nu, hvad kan jeg gøre ved det, for man kan vel sige at
webhoteludbyderen har brudt nogle rettigheder..Hvem kan/vil hjælpe mig...

Fra : Per Christoffersen

Dato : 06-05-02 08:30

"Kristiansen - "Burkal"" <kristiansen.dk@get2net.dk> wrote in message
> webhoteludbyderen har brudt nogle rettigheder..Hvem kan/vil hjælpe mig...

Har du prøvet at kontakte webhotellet, og bede dem rette op på det?

Hvis ja, hvad var så svaret fra dem?

/Per

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 06-05-02 10:52

Kristiansen - <kristiansen.dk@get2net.dk> skrev følgende:

> Men i snart 4. dage eller måske mere, har min internetadresse
> www.webdesign2all.com ikke virket til at gå til min egen designet
> hjemmeside, men derimod til det firma som er min hoteludbyder.

Måske der er gået fuckup i deres DNS indstillinger?
Lidt a la ... ups ... der slettede vi lige vores dns server config?
Men altså ... kontakt dem først.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-05-02 16:53

On Mon, 6 May 2002 08:49:35 +0200,
> [...]
> www.webdesign2all.com ikke virket til at gå til min egen designet
> hjemmeside, men derimod til det firma som er min hoteludbyder.

De har sandsynligvis f*cket noget up i indstillingerne på deres
webserver. Det er mulig de har rykket den til en ny maskine og ikke
fået sat virtuelle hoteller op.

Det er normalt at mange kunder deler en IP adresse, og at man så sætter
specifikke navne i moderne browsere til at hoppe til forskellige
virtuelle hoteller.

Kontakt din udbyder.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 06-05-02 20:19

On Mon, 6 May 2002 08:49:35 +0200, "Kristiansen - \"Burkal\""
<kristiansen.dk@get2net.dk> wrote:

>Spørgsmålet er nu, hvad kan jeg gøre ved det, for man kan vel sige at
>webhoteludbyderen har brudt nogle rettigheder..Hvem kan/vil hjælpe mig...

Har du husket at forny registreringen rettidigt? I modsat fald er det vist ikke
ualmindeligt at "gode" webnavne snuppes så snart det er muligt, af
"initiativrige" entrepeneurs.

Venlig Hilsen/Kind Regards

Kim Kolmorgen
Homepage: http://home.tiscali.dk/~isl10052/kim/
Even on the Internet I'm only acting on my own behalf.

Fra : Lars Brink

Dato : 08-05-02 10:26

OT:

> [...]
ikke
> ualmindeligt at "gode" webnavne snuppes så snart det er muligt, af

Taler du af erfaring? (Sorry jeg kunne ikke lade være