Street Dance i KBH og E-Post ?
Fra : RANielsen.

Dato : 06-02-01 00:28

Svarer de aldrig på e-mails ?
Eller er de bare fuldstændig ligelade med deres evtuelle WEB-Kunder ?

Erfaringer ???

--
Rasmus.

Fra : CybaMerc

Dato : 06-02-01 21:44

A long time ago in a galaxy far, far away....
RANielsen. wrote:

[snip]

>Eller er de bare fuldstændig ligelade med deres evtuelle WEB-Kunder ?

De er lidt stenede inde i Street Dance. Men hvis der er noget du vil
vide, kan du da prøve at spørge her i gruppen.
[snip]

Fra : RANielsen.

Dato : 07-02-01 01:37

"CybaMerc":

> De er lidt stenede inde i Street Dance. Men hvis der er noget du vil
> vide, kan du da prøve at spørge her i gruppen.

Det er ikke et Musik spørgsmål, men et WEB-Butik spørgsmål.... det kan i vel
sagtens ikke hjælpe mig med.

Jeg har også prøvet at sende dem et Musik angående 'Unda Del Foturo /
Terra', men den mail har de heller aldrig gidet svare på.
Men, de må jo have faste kunder no siden de overlever alligevel.

--
Rasmus.

Fra : Keld Petersen

Dato : 07-02-01 08:18

Det er mig en gåde at de overhovedet eksisterer. Jeg har bestilt een CD fra
dem, men da den landede, kostede den 40 kroner mere end aftalt. Jeg købte
den idet jeg skulle bruge den samme aften, og e-mailede og brokkede mig
højlydt. Jeg kunne få en refusion næste gang jeg købte noget der?!? Ikke
godt nok, synes jeg. Jeg køber aldrig mere noget hos så talentløst et firma.
Og jeg vil ikke anbefale andre at gøre det heller.