Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er det kun hos mig?
Fra : Klaus Madsen

Dato : 05-05-02 23:50

Er det kun hos mig, eller kører grupperne under news.inet.tele.dk meget
langsomt, og har gjort det i nogle dage?

Mvh. Klaus
Webdesign, DtP & undervisning
www.grafreaks.dk

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 00:26

Klaus Madsen skrev:

> Er det kun hos mig, eller kører grupperne under news.inet.tele.dk
> meget langsomt, og har gjort det i nogle dage?

Prøv at skifte over til news://dtext.news.tele.dk i stedet.
Hent så evt. de binære grupper fra news.inet.tele.dk, hvis du har
behov for det, og tekstgrupperne fra dtext. Der er nemlig ingen
binære grupper på dtext.

Madsen.

Fra : up

Dato : 06-05-02 03:20

Madsen skrev:

> Prøv at skifte over til news://dtext.news.tele.dk i stedet.

Jeg havde samme problem - det blev løst nu - fantastisk.

mvh up

Fra : Britta og Torben

Dato : 06-05-02 07:59

Hej

Tak for det,nu kører det bare..................

Hilsen

Torben

Fra : Per Bruus

Dato : 06-05-02 18:33

> [...]

> Hent så evt. de binære grupper fra news.inet.tele.dk, hvis du har
> behov for det, og tekstgrupperne fra dtext. Der er nemlig ingen

Et dagligt hamrende irriterende problem er nu væk.
Tak for et særdeles brugbart tip.

Vh
Per

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 20:18

Per Bruus skrev:

> Tak for et særdeles brugbart tip.

Velbekom.
Det er sørgeligt at de binære gruppers popularitet er med til at
trække fornøjelsen ved tekstgrupperne ned, men det er der jo så
heldigvis råd for.

Hvis I også oplever problemer med dtext så kan jeg anbefale at
spørge i <news:tele.internet.news-service>

Madsen.