Telia - Et lige spørgsmål
Fra : IceKiller DK

Dato : 05-05-02 19:32

Min kæreste har skiftet vores telefon abb. om til Telia.

Kender dem ikke ??

Men hun har ringet fra fastnet telefonen (Telia) til min mobil (Orange).
Vi snakker et par minutter og lægger røret på, men hun lægger ikke røret
korrekt, og fedt 6 timer efter opdager hun det. Lyder en konstant bippen i
telefonen.
Så er det store spørgsmål:
Skal hun betale for selve samtalen eller de 6 timer røret har været af.

Mike Hansen

Fra : John K

Dato : 05-05-02 19:43

> [...]
> telefonen.
> Så er det store spørgsmål:
> Skal hun betale for selve samtalen eller de 6 timer røret har været af.

Hvis modparten har lagt på, bliver opkaldet afbrudt efter et par minutter,
hvorefter du hører en konstant dutten i røret.

Hvis modparten ikke har lagt på, bliver det selvfølgelig registreret som en
samtale.

Mvh

John K

Fra : Arne

Dato : 13-05-02 22:44

"IceKiller DK" <icekillerdk@ros.dk> wrote in message
> [...]
> telefonen.
> Så er det store spørgsmål:
> Skal hun betale for selve samtalen eller de 6 timer røret har været af.

så hut jeg visker - så er timeout i Danmark sat til 90 sekunder ved
B-pålægning

Den store teleskole lektion1.

A = Den der ringer op
B = Den der ringes til

Eivind

Glæd Jer allerede nu til lektion 28 hvor vi hører om C & D og X - weee