Huller i sædet
Fra : Hald

Dato : 05-05-02 19:04

Argh! Hvad gør man, når der er kommet små huller i sædet?
Bagsædet på min Yamaha XVS 1100 har fået et par rifter, der måske kan
udvikle sig til noget mere. Findes der lapper, man kan sætte på? (Jeg tror,
det er syntetisk ælde, sædet er betrukket med)

Mvh Peter Hald

Fra : Lasse Petersen

Dato : 05-05-02 19:12

"Hald" <hald.hald@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> udvikle sig til noget mere. Findes der lapper, man kan sætte på? (Jeg tror,
> det er syntetisk ælde, sædet er betrukket med)

ja jeg har lige købt et nyt sædebetræk for 350 kr hos
http://www.gtsadler.dk/. Der har de betræk til næsten alle motorcykler,
men kig på hjemmesiden
Lasse
xs 400

Fra : OK

Dato : 05-05-02 19:32

"Hald" <hald.hald@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tror,
> det er syntetisk ælde, sædet er betrukket med)

På min gamle CB900F var betrækket revnet i en af rillerne/prægningerne. Jeg
reparerede med "tagrendelim". Det er den type lim der bruges til
plasttagrender og nærmest smelter dem sammen. Jeg trykkede en smule ind
under betrækket på begge sider af revnen, og tapede revnen sammen med
malertape. Dagen efter var revnen limet næsten usynligt.

M.v.h. Ole (der ikke bor ret langt fra "GT Sadler", men klarer en sæson mere
uden at besøge ham).

Fra : bwl

Dato : 07-05-02 22:33

BRug det ultimative...

GAFFA TAPE
*gg*
Brian W.

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 07-05-02 22:42

Hej Peter!
Brug Aquaseal eller Liquisole. Begge dele egentlig beregnet til at lappe
støvler/waders, men er stærkt og sejt nok til at reparere såler på sko,
rifter i regntøj og garanteret også mc-sadler. Hvis du ikke bruger hele
tuben, skal den i fryseren, så holder den længe (husk lige at tø op næste
gang den skal i brug).
Mvh Henrik