gefoce3 ti200 spørgsmål
Fra : MaRk

Dato : 05-05-02 18:05

Hey

Jeg har kigget på grafikort, det skal ikke koste mere end 1500,- og stadig
have en god hastighed, og en lille sumle fremtidsikring. Jeg havde først
kigget en del på . Men nu har jeg hørt så meget dårligt om det at jeg har
kigget på et Palit daytona geforce3 ti200 med 128ddr og tv-out til 1279,-
Men jeg har hørt en del skidt om det, så jeg har kigget på et point of view
geforce3 ti200 128mb ddr og tv-out til 1349,-
Er point of view godt?? Og er det et godt kort til prisen? Kører det godt i
spil eks. mohaa, er tv-out funktionen god?? Er det et helt andet kort jeg
skal se på??

Mit system:

800mhz duron
ECS k7vza bundkort
448mb sd ram
Tnt 16mb grafikort
40 gb. seagate hardisk
IBM E74
SB 128 pci lydkort

--
Venlige Hilzner
MaRk

Fra : Mr. X

Dato : 05-05-02 20:56

"MaRk" <dj-mark@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Er point of view godt?? Og er det et godt kort til prisen? Kører det godt
> spil eks. mohaa, er tv-out funktionen god??
Ja- det hele er godt på Geforce 3 ti200 fra PoV

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 06-05-02 12:02

"MaRk" <dj-mark@sol.dk> lagde en arm i

> [...]
> 1349,- Er point of view godt?? Og er det et godt kort til prisen? Kører
> det godt i spil eks. mohaa, er tv-out funktionen god?? Er det et helt

Ikke alt er dårligt ved et Palit kort. Mit kan f.eks overclockes til
250/510. Hvilket er en del hurtigere end et GF3-Ti500.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : MaRk

Dato : 06-05-02 17:13

> Ikke alt er dårligt ved et Palit kort. Mit kan f.eks overclockes til
> 250/510. Hvilket er en del hurtigere end et GF3-Ti500.

Hvad er dårligt ved det??
Kan du anbefalde det??
Larmer det ad helvede til??

Hilzner
MaRk

Fra : Flare

Dato : 07-05-02 00:13

Altså jeg kan sgu ikke komme med de store indvendinger mod Palit.

Ud over mit det første kort godt nok var defekt. Men den levere i hvert fald
bedre 2D billedekvalitet end mit gf2 mx400 fra asus.

Og 3D ydelsen tjaaaa...den er jo det samme over hele linien.
Blæseren....Tror den er meget neutral ift. de andre på markedet. Det eneste
virkeligt indvening må være den store fejlprocent på kortet.

NB. Vælger du fx nogle af de førrende GF3 ti200 kort FÅR du et bedre
kort...Men det er også til en mer pris på 60% og derover. Men hvis POV
kortet er bedre end palit til 1500 kunne det måske være interesant...Men så
kan man jo blive ved....For 300 kan man få en stang RAM hvis det var det
skulle være.

--
Flare

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 07-05-02 10:40

> Hvad er dårligt ved det??

Nogle folk klager over at billedet bliver sløret i højere opløsninger, som
f.eks 1600x1200. Min skærm går ikke højere end 1280x1024 så jeg har ikke
oplevet det.

> Kan du anbefalde det??

Ja.

> Larmer det ad helvede til??

middelhøjt. Hvis din computer lyder som en almindelig PC så vil du ikke
kunne høre kortet, men hvis du har en stille PC vil du lægge mærke til det.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Chipmand

Dato : 07-05-02 20:06

On Tue, 07 May 2002 09:39:59 GMT, "Rune D. Jørgensen"
<Rune_dahl@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kunne høre kortet, men hvis du har en stille PC vil du lægge mærke til det.

Jeg har et palitkort, det første jeg fik var der fejl på. Det blev
byttet og nu virker det. Men ellers synes jeg kortet er et godt køb
når man ser på prisen.

Mvh
Chipmand

Fra : MaRk

Dato : 07-05-02 20:38

Jeg bestilte et palit igår aftes, det faldt en 50'er idag :-/
Er der tv-out kabel med? Hvis ikke hvad skal jeg så bruge??

Fra : Ronni Gunnarsen

Dato : 09-05-02 14:54

> Jeg bestilte et palit igår aftes, det faldt en 50'er idag :-/
> Er der tv-out kabel med? Hvis ikke hvad skal jeg så bruge??

Jeg kan fortælle dig at jeg lige har købt et, og der var ikke noget
kabel med, kun en CD, de begrunder det med at sige det er retail også
selvom det ikke står oplyst nogen steder hos min forhandler. Så vedr.
det med tvout har jeg haft problemer fordi det ikke er en standard form
for SVHS, så der skal improviseres. Anyway tror jeg bytter det, har
roddet en del med det tvout og kan ikke få det til at funke.