Husquarna reservedelsleverandør evt. posto~
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 05-05-02 17:44

Findes der et sted hvor man kan købe reservedele til Husquarna havetraktorer til
fornuftige priser? Evt. på nettet?
Vores lokale smed er alt for langsom og for dyr til at skaffe hjem....
mvh Michael

---

Fra : Henning Lund

Dato : 05-05-02 19:21

Michael_Sørensen wrote:
> [...]
> havetraktorer til fornuftige priser? Evt. på nettet?
> Vores lokale smed er alt for langsom og for dyr til at skaffe hjem....

Hvad mangler du af stumper, jeg kan nok give dig nogle adresser hvis du
fortæller hvad dele det drejer sig om.

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Kim

Dato : 06-05-02 19:03

Jeg mangler et stempel til en Husquarna 50 motorsav.
Husquarna ta'r 730 excl. moms for ét stempel.....

Mvh, Kim

Fra : Henning Lund

Dato : 06-05-02 19:46

Kim wrote:
> Jeg mangler et stempel til en Husquarna 50 motorsav.
> Husquarna ta'r 730 excl. moms for ét stempel.....

Nå ok der er ikke andet end at bide i det sure æble, du finder den ikke
billigere da den ikke fåes uoriginal.

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 08-05-02 18:12

Jeg mangler bl. a. kileremme og et mellemhjul/remstrammer....
mvh MIC

---