Kaburator rengøring....
Fra : Moller

Dato : 05-05-02 16:12

Hej Alle,
Har lige haft GT'en kabu'er af... og tjaaa, den ene så ik godt ud,
masser af kalk osv... men de 2 andre så som nye ud..

Men hvordan var det nu lige, for det ser ud til at de små benzinveje
osv... ikke har det så godt... pænt stoppede, og derved for dårligt
benzinflow... så det vil jeg ha rensede, og så var det jeg tænkte på at
bruge det gamle trick fra MZ'en, at skille dem ad 1 af gangen, totalt, og så
lade dem få en kogetur i kalkfjerner af det milde, i ved til kaffe maskinen
???

Men er det ikke så go en ide, eller hvordan gør jeg dette bedst ???? for
det ser ud til at give svar på hvorfor den ik har det så godt med flere
omdr... når den doseres forkert i den ene kabu :( *snøft*

VH
Lars Molnit
Som er ved at gøre kogebadet klar