Honda Varadero ombygget til ørken racer
Fra : Brian Lænø

Dato : 05-05-02 16:07

Hej ng
Jeg fandt lige et tysk firma der ombygger Varadero.
http://www.desertstorm-bike.de
Nu kan Valdero endelig blive en ordentlig efterfølger for Africa Twin.
Udover nyt udseende og affjedring, bliver den også 16 kg lettere.
Så nu mangler man bare de 7 rigtige i lotto

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Søren Dahl

Dato : 05-05-02 18:01

Er du sindsyg en fed side!!!!!

Jeg mente ellers jeg snart havde set alle sider på nettet med
motorcykler med knopdæk - men denne her er da særlig fed! Ja, det
kunne virkelig være fedt at have en Varadero som denne!!! De normale
Varederoer er simpelthen for tunge og for "plastic" agtige!

MVH Søren
- Honda TransAlp

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-05-02 18:17

> De normale
> Varederoer er simpelthen for tunge og for "plastic" agtige!

Men alligevel et "lækkert" bekendtskab (Jeh har kun haft lejet en en weekend
o g blev (stort set) på asfalt.

/A

Fra : Richard Pade

Dato : 05-05-02 18:02

Hej Brian,

Interessant, men siden virker ikke iflg. T-online. Kan du give et par
stikord, så vi kan søge via Yahoo.de eller lignende tysk søger?

"Brian Lænø" wrote:
> Jeg fandt lige et tysk firma der ombygger Varadero.
> http://www.desertstorm-bike.de

Hilsen
Richard Pade
'85 VF750S Veffer Dancer

Fra : N/A

Dato : 05-05-02 18:42

Fra : Richard Pade

Dato : 05-05-02 18:42

Du har minsandten ret: Den virker i MSIE, men stadig ikke i Netscape
4.79 - dårlig service.

Richard

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 05-05-02 21:30

"Richard Pade" <richardDOTpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du har minsandten ret: Den virker i MSIE, men stadig ikke i Netscape
> 4.79 - dårlig service.

Den virker nu heller ikke i min exploder 5.5, så det er ikke kun netscape

dår følgende besked:
"We are sorry, but the private homepage server could not find the file you
asked for.
Please check the URL to ensure that the path is correct."

en fejl 404.

--
Jacob

Fra : Søren Dahl

Dato : 05-05-02 21:30

Hmm - det er da underligt - den virker fin på min PC...

MVH Søren

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-05-02 22:05

Skulle det være Varadero, er denne da så afgjort noget af det flotteste jeg
har set. Det er lige før den slår Africa twin, ja selv min Transalp. .

Mogens
Tranaslp

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-05-02 22:08

Ja, for den sags skyld, også din TA Søren, ellers tak for sidst, for turen i
lørdags.

Mogens
Transalp

Fra : Søren Dahl

Dato : 06-05-02 07:02

Hej Mogens.

Ja - tak for sidst - det var rigtig hyggeligt - rart at snakke med en
af de få "brøderer" vi har her i DK

Gad vide om ham den anden gut vi snakkede med, også er her inde??? Du
ved ham med 88´ modellen.

MVH Søren