forvredne tal og bogstaver i FA
Fra : Simon Kamber

Dato : 05-05-02 15:26

Når jeg har siddet og læst news i et stykke tid begynder min
newsreader(Free Agent) at opføre sig underligt. Der sker følgende:

1: Papir-ikonet ved siden af meddeleslerne(der viser at "message body"
er blevet hentet) bliver til en sort firkant. Det samme gælder ignore
thread tegnet(som dog kommer igen på sort baggrund efter at man folder
tråden ud)

2: Tallene der viser hvor mange svar der er på en tråd bliver skæver i
toppen(de øverste to rækker pixels bliver rykket en pixel til højre)

3: Navnene på besvarerne får forskellige skriftstørrelser, så store og
små navne står mellem hindanden hulter til bulter(meget forvirrende)

Kan nogle sige mig hvad der er galt, og evt. hvad der kan gøres hved
det?

På forhånd tak
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen