Fuglebøger
Fra : Jens Peter

Dato : 05-05-02 14:52

Jeg har arvet 3 bøger om fugle i Danmark af O. Helms med billeder af
Ingeborg Frederiksen. Farvelagte tavler bagest i bøgerne. 1942 til 1949
Danmarks Fugle ved Hus og Have.
Danmarks Fugle ved Stranden
Danmarks Fugle i Skov, Mark og Mose.

Er det noget, som er noget værd eller kan jeg roligt skille mig af med dem??

Mvh.
Jens Peter Sandholt

Fra : Kaj Vobbe

Dato : 05-05-02 16:00

De er ingen guldgrube men sælges dog i antikvariater for 50-100 kr/stk alt
efter hvor i landet og standen

Fra : R.N.

Dato : 06-05-02 11:24

"Jens Peter" skrev i en meddelelse
> [...]
> Danmarks Fugle ved Stranden
> Danmarks Fugle i Skov, Mark og Mose.
>
> Er det noget, som er noget værd eller kan jeg roligt skille mig af med

Jamen vil du bare smide dem ud? Bor du i nærheden af Storkøbenhavn?

med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Jens P Sandholt

Dato : 08-05-02 23:22

"R.N." <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen vil du bare smide dem ud? Bor du i nærheden af Storkøbenhavn?
>
> med venlig hilsen elena@io.dk

Tak for svar.
Nej, jeg vil ikke smide dem ud, hvis der er nogen interesse for dem.
send mig en mail: familien@sandholt.dk
Jeg bor i Birkerød. Arbejder i København.

>Hej Jens Peter
>Se denne side for priser på antikvariske bøger.
>
>http://www.boglager.zillionshop.dk/
>
>hilsen Peter

Meget interessant side. Giver fint overblik over "markedet" for antikvariske
fuglebøger.

Hilsen
Jens Peter

Fra : Peter Godtfredsen