Valg af trådløs tlf. (Doro 8075)
Fra : Claus Rolsted

Dato : 05-05-02 14:01

Hej gruppe,

Føtex har Doro 8075 på udsalg fra i morgen til 799,- kr, og jeg overvejer at
slå til.
Jeg vil derfor lige høre, om der er nogen af jer her i gruppen, som har
erfaringer/indvendinger/gode råd el.a. om denne telefon.
Jeg vil sætte stor pris på at høre om erfaringer, fejl/mangler, positive
egenskaber og hvordan den er til prisen.

Hvordan er det forresten med sjatladning på sådan en fætter? (Tidligere
mobil-telefoner var jo ikke glade for det, hvorimod de nyeres batterier godt
kan tåle det.)

For kort lige at ridse 8075-annoncen op, så er det en DECT-tlf., har headset
udtag, 20 kortnumre, mute-knap, tastaturlås, rækker op til 300 m med
rækkeviddealarm og de har den kun i sølvfarve.

Normalt ville jeg have kigget på www.cordless-testing.yum.dk (for anmeldelse
af telefonen) samt www.pricerunner.dk og www.kelkoo.dk (for
prisplaceringen), men min Internet Explorer er desværre helt ude i hampen
for tiden. Jeg håber derfor I kan hjælpe mig......

På forhånd mange tak.
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-05-02 14:39

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det forresten med sjatladning på sådan en fætter?

Afhænger af batteritype. Jeg har endnu ikke set en trådløs med
lithium-batteri, så den er nok ikke glad for det.
Til gengæld har fx Siemens standard AA genopladelige batterier, så man
kan købe nye i Brugsen

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : [DK-5000] Tony

Dato : 05-05-02 22:38

> Afhænger af batteritype. Jeg har endnu ikke set en trådløs med
> lithium-batteri, så den er nok ikke glad for det.

Må man ikke sjatlade NiMh, bare man motionerer dem ind imellem?

Tony

Fra : Leo Havmøller

Dato : 06-05-02 08:02

> Hvordan er det forresten med sjatladning på sådan en fætter? (Tidligere
> mobil-telefoner var jo ikke glade for det, hvorimod de nyeres batterier
godt
> kan tåle det.)

Telefonen finder selv ud af om det er nødvendigt at lade, og hvor meget. Det
behøver du altså ikke spekulere på.

Leo Havmøller.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 06-05-02 13:50

> [...]
> prisplaceringen), men min Internet Explorer er desværre helt ude i hampen
> for tiden. Jeg håber derfor I kan hjælpe mig......

Nu har jeg kigget på www.cordless-testing.yum.dk, men den er desværre
ikke testet. Er der virkelig ikke nogen af jer, som har erfaringer med
denne tilsyneladende lækre lille sag?
Efter at have kigget markedet igennem er mit indtryk også det, at den
er ganske fin til prisen. Er der nogen, som vil kommentere dette?

På forhånd mange tak.

--
Vh.
Claus Rolsted