Gruppe på vej imod malerklemmen - hvem var~
Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-02 13:06

Jeg så jer komme af motorvejen ved roskilde og dreje imod malerklemmen.. I
var vel en 8-9 stykker og forest kørte (vist nok) en mørkerød CBR
et-eller-andet og bagerst lå der en blå XS400 seca hvor personen havde en
AXN (tror jeg nok) læderdragt på.. var det nogel af jer herinde fra ?? jeg
blev jo ikke så misundelig eller noget )
I så sq godt ud

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-05-02 14:49

> Jeg så jer komme af motorvejen ved roskilde og dreje imod malerklemmen.. I
> var vel en 8-9 stykker og forest kørte en mørkerød CBR
> et-eller-andet og bagerst lå der en blå XS400 seca

Den mørkerøde CBR havde mig på og den blå Saca var den også her på kanalen
huserende RacerNiels. Vi er lige kommet hjem igen efter en runde frikadeller
og røverhistorier.

> I så sq godt ud
Jeps. Vi er nogle lækre fyre, os fra PMC Mon ikke det var de to R1 år
2002 og Firestormen der gjorde udslaget?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-02 15:42

Ha jeg synes nok at det lignede din CBR.. og ja firestormen gav plus i
rækken )
Jeg lå lige bag ved jer i 4km oder so.. indtil den idiot af en spade i en
xantia overhalede mig og lagde jeg HELT i røven af niels sikken et fjols !!

Fra : RacerNiels

Dato : 05-05-02 14:56

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
[SNIP]
>en blå XS400 seca hvor personen havde en
> AXN (tror jeg nok) læderdragt på.. var det nogel af jer herinde fra ??
[SNAP]
> I så sq godt ud
[SNUDE]

Tak, jeg ved det

Niels
XS400-SS
AXO læderdragt

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-02 15:43

> Tak, jeg ved det
hehe ja det pynter når du har tøj og hjelm på niels )

Fra : Moller

Dato : 05-05-02 16:06

> hehe ja det pynter når du har tøj og hjelm på niels )

Jeg vil ikke vide hvordan du ved den slags detaljer Morten *GGG*

Moller

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-05-02 17:59

> [...]
> AXN (tror jeg nok) læderdragt på.. var det nogel af jer herinde fra ?? jeg
> blev jo ikke så misundelig eller noget )

Jeg var personen på den hamrende flotte sølvgrå R1'er

/kenneth

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-02 17:55

Ja den var sq ikke så ringe endda )

ja den er meget pænere i sølv end i blå

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-05-02 22:34

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> writes:

> Ja den var sq ikke så ringe endda )
>
> ja den er meget pænere i sølv end i blå

Bah. Humbug. Du er bare misundelig

Kai
--
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort)
Polini DB911 6.2hp (hvid)

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-02 23:57

> Bah. Humbug. Du er bare misundelig
hehe hvad har det med farven at gøre..

ja, jeg ville da gerne ha en R1 men det har jeg ikke råd til )
og så må man pænt nøjes.. du ville jo ikke blive glad hvis jeg nu stjal din
vel )