hjælp med grafikkort
Fra : Ben Eriksen

Dato : 06-05-02 11:18

Hej med jer,

Jeg har et problem, jeg har køb en pc med en Gforce2 grafkort med tv out, og
jeg aner ikke hverken hvordan jeg tilslutter de ledninger til den og tv´et
og jeg har nu også fået nogle cd´er med som skulle hjælpe mig med at lære
det med at hente ting fra tv og lege med dem ved pc osv. men jeg må
indrømme at jeg er helt blank hvad det angår, så hvis du er så venlig at
evt. fortælle mig hvad jeg skal gøre og evt. fortælle mig om der er et
program man kan finde et eller andet sted der er nem nok at bruge og et
eller andet vejledning.

Tak

mvh
Bent

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-05-02 14:26

Start med at dobbeltklikke på det lille ur forneden til højre og stil tiden
til dansk tid og dansk tidszone.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen