ingen maksimer knap i VB-programmer
Fra : Morten Davidsen

Dato : 05-05-02 11:06

Hvordan får jeg det fjernet, således at man ikke kan maksimere mit
VB-program ...
altså så den bare bliver grå ... og ikke kan klikkes på ...

Håber at få svar for nogen ..
/MD

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 05-05-02 11:38

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg det fjernet, således at man ikke kan maksimere mit
> VB-program ...
> altså så den bare bliver grå ... og ikke kan klikkes på ...

MaxButton = False

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 10-05-02 13:44

Hey.. han rimer...

Som sagt, i Properties vinduet for din vindue, sætter du bare MaxButton =
False

--
Stefan McKinnon Edwards, Herning, Denmark
www.iysik.com